Eipä uutta tännekään. Mulla ollut tosi huono viikko. Kirjoitinkin tänne tiistaina tosi pitkän pätkän, mutta just sillon tuli sivuille joku katkos ja tekstit hävis..olikin ihan hyvä, kun oli meinaan niin kauheeta tekstiä se meikän kirjoitus
Maanantaina hyvä kaveri ilmoitti helmivauvasta ja tästä tosi kovasti masentuneena olen ollut. Tuli taas kerran muistutus omasta epäonnistumisesta ja toisten hyvästä tuurista. Ja se ku nousi taas vahvana pintaan, meillä vois olla nyt parin kk:n ikäinen vauva :'(
Olis paljon, paljon helpompaa jos olis joku tuttu, joka olis kans pitkään toivonut ja sitten menettänyt. Mutta eipä ole kukaan ilmoittanut itsestään vaikka suht kaikki tämän meidän tarinan tietääkin. Olisi vaan niin mukava "livenä" puhua näistä asioista.
Että tälle kuulle mahtuu sitten kaksi mustaa pätkää, toinen odotettavissa viikonloppuna/alkuviikosta. En minä siihen plussaan usko, kun jäi se oviskin tikuilla bongaamatta. Ja just sama on olotila kun aina ennenkin loppukierrosta, eli ei paljon mitään. Tissit kipeet.
Minä olenkin miettinyt millehän se sitten tuntuu siinä kierrossa kun se plussan saa. Onko se vaan tavallinen kierto muiden joukossa, muista poikkeamaton. Juu, olen kaksi kertaa plussannut, mutta silloin sitä ei vielä tarkkaillut itseään näin tarkkaan.
Eka kerralla loppukierrosta tietyt syömiset alkoi tökkiä ja ihan alamahaa nippaili kovasti ja tissejä vihlo. Testasin kun menkat päivän myöhässä ja olo oli muuten ihan normaali, vessassa vaan sai ravata pissillä.
Toisella kerralla testasin kans kun menkat oli jo myöhässä, sillon ei mitään oireiluja ollut. Siitä alamahan nippailujen puuttumisesta ja ettei vessassa tarvinnut juosta arvasinkin, että jotakin on hullusti. Tiesin, ettei kohtu kasva. Ja olinkin henkisesti valmistautunut siihen, ettei ultrassa mitään löytynyt.
Nyt ajatukset on jo uudessa kuussa. Mies on laatinut jo strategian, petipuuhia vain joka toinen päivä. Se bongas eilen illalla jonkun nettisivun, jossa kerrottiin siittiöiden kehityksestä ja oli ihan vauhkona siitä. Ettei missään nimessä saa harrastaa seksiä joka päivä, ei kerkiä siittiöille kehittyä häntää niin nopealla tahdilla. No ihan kiva, että se kans ottaa tosissaan tämän tehtailun. Sille vaan ei ole niin rankkoja nämä jokakuukautiset pettymykset, eihän sen tartte tarkkailla mitään.
Minulla olis asiaa nyt ihan hirveästi, mutta jätän osan ens kertaan, kukaan ei jaksa kovin pitkiä tarinoita loppuun asti lukea :wave:
Muuten
taru82, sinulla päivät täynnä, kuin menee??