Odotuksen Odottajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risupesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiinuli81 Mitä maksaa Procrent lääke? Pitääkö se mennä sitten kp 21 pistättämään sinne lääkärille vai voiko pistää kotosalla? Sori jos tyhmiä kysymyksiä. Meillekin lääkäri puhui jo noista, mutta en sitten tullut vielä kysyneeksi sen enempiä.

Astrid Koskas testailet ja onko mitään oireita ilmaantunut?

millis1981 Procrent maksaa kela korvauksen jälkeen n 110?, mutta meillä lääkekatto jo täynnä joten makso vain sen 1,50?. Sen voi kyllä pistää kotona myös kaikki muutkin voi pistää kotona. Harmittaa ihan kamalasti toi että pitkälläkaavalla lähetään liikenteeseen kun lyhyelläkin olisi voitu lähteä. Olisi tarvinnut vaan tentata lääkäriä enemmän noista eri kaavoista... :headwall: Pelottaa ajatus tuosta oman hormonitoiminnan lamauttamisesta.....kun muutoinkin kaikki hormoniarvot aivat sekaisin niin mitähän tuommonen lamaannuttaminen niille tekee...

Heippa kaikille!
Ensinnä ISOT onnittelut plussanneille! :flower: Ja toiseksi tervetuloa uusille! :wave:
Olen ollut taka- alalla nyt jonkin aikaa ja koetan päästä tässä hiljalleen taas mukaan...
ON: Menopuria pistelty nyt viikko ja tänään kävin ensimmäisessä folliultrassa. Vielä ei mitään ollut tapahtunut, joten annosta nostettiin 150: een. Kyselin vähän suunnitelmista tälle kierrolle ja lääkäri sanoi, et saadaan miehen kanssa päättää kokeillaanko vielä kotikonstein vai halutaanko inssi. Kun nyt vaan tietäis kumman valitsee!! Sit tietty jos monta rakkulaa kypsyy, niin hypätään IVF:ään. No katotaan nyt hiljalleen...

Huomenta...

Mulla nyt siis pp12 ja kun olen malttamaton... ja täällä jo on kyseltykin multa oireita ja koska testaan.. niin tein testin.
Siihen tuli HAAMU! Testiajan puitteissa ja on se ihan sellanen, että tihrustamattakin näkee :o
Testi joku Dbest, sellanen kasettimallinen ja herkkä pitäs olla. Laskeskelin, että Pregnylin pistämisestäkin on jo 13vrk, joten viiva ei oikein siitääkään ois?
Mitä sanotte?

Velvet Kiss: ONNEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Mitä mahtavia uutisia heti kun pysyn muutaman päivän täältä pois!!! Mulla olikin kyllä hyvä fiilis sun puolesta... Tulethan kertomaan meille oireita ja uutisia myös jatkossa! :flower: :flower:

Astrid: Varovaiset onnittelut.... Toivottavasti haamu vahvistuu!

Mahtava plussa-aalto täällä kun koko kesänä ei tapahtunut mitään! Tahtoo mukaan kyytiin!

Kiitos vaan haamuonnitteluista =)

Suhtaudun äärimmäisen skeptisesti kuitenkin vielä tuohon haaleaan viivaan... Loppuviikosta sitten testaan uudemman kerran.
Mulla ei mitään kummosia oireita (kai?) ole ollut, menkkakipuilua hiukan oli eilen ja aattelinkin, että alkaa menkat. Ei ainakaan vielä alkaneet, pikkasen pelottaa kyllä jos ne sieltä tuleekin... Lämpöä mulla on ollut vajaan viikon ajan, 36,9-37,3 välillä. Ja nännit kipeät. Mutta muut paitsi tuo lämpöily voivat viitata menkkaoireisiin, joten ...

).( lyhyesti...

eli inssi tehty juuri, siittiöt oli pesun jälkeen priimaa ja saatiin perille asti :) (ei edes juuri tuntunut miltään, mun lääkäri on ihan huippu!!) Sitten vasta lääkäri katsoi follien tilanteen ultralla, sielä yllättäen olikin sitten kasvanut 2 rakkulaa, vaikka ma:na vasta näytti, ettei tuu kuin yksi. Eli vasemmalla oli pian irtoamaisillaan 19 mm:n folli ja oikealla 20mm!!!Eli ny jänskättää aikasta paljon =) Ainaki paremmat mahkut onnistua...nyt vaan alan taas piinaileen ja parasta toivoon. Mut voi siis lisätä piinailijoihin, pp 0 siis nyt. :heart:

Tuulimuna. Ollaan miehen kanssa ihan sekaisin. Piti mennä raskauden keskeytyksen kätilöopistolle. aamulla ultrassa ruskuaispussi oli noin sentin vaikka sikiön olis pitänyt olla niin iso, pussissa vain pieni papu. ei sikiökaikua. olen vaan itkenyt, molempien on vielä hpakko mennä töihin tänään, minä jään sairaslomalle. en jaksa päivittää pinoa, tehköön sen joka pystyy. meillä nyt pas sitten suunnitteilla joulukuulle tai ensi vuodelle. jälkitarkastus 2.12 jolloin mietitään. lääkäri on meillä kyllä ihana. olo on niin lyöty. ihanaa perjantaina pitäis juhlia omia synttäreitä. eipä oikein ole juhlafiilistä :'( miten tästäkin taas selviää, kyllä pitää pitkä ja kivinen tie käydä. tuleekohan meille ikinä vauvaa..

Keskiviikko 5.11.2008

15177aplm2l4sz3.gif

TOIVOJAT
471602es73ik3sgo.gif
[/url]

Moonex.................synarela,menopur,puregon,ivf.......2/?
miranda-81..............puregon, pregnyl, luget, iui.........5/28-32
pikkuvadelma....12/06........clomit, luget......................9/30
dreamer78...............................ivf/icsi.........................9/32-37
mama-84.........12/06..................................................9/28
surppi.......................menopur, pregnyl, luget............12/?
Veena............yk18..........3.iui, taukoa........................14/24-28
Sannuli-81......8/07.....clomit, menopur, pregnyl, iui.....16/26-30
Tähtisäde...........11/07......menopur, pregnyl.............17/25-28
Viol....................1v......................iui............................17/28
Irene80............6/06..................2.iui..........................17/28-32
stellina........9/07.....arimidex,Gonal-F,pregnyl, iui......19/n.26-28
Pantalaimon......9/07...........clomit+metut..................19/29
Meea.........1v7kk, yk21......gonal-f+pregnyl+luget........21/30
Tiinuli81.........vuosia..........1.ivf, siirto+punktio vk50.....21/?
soja.................n.1v.......................2.ivf.......................23/28
Gilmore...............kesä07.............................................24/30-32
millis1981......3+1,5v........ivf/icsi tammikuussa............27/27-28
Evenstar.......yk0.....metut, iui 09, clomit/arimidex....68/~43-52
risukasa-..........4/06.........laparoskopia?, iui...............?/25-31
jastu...........................................iui............................?/?
Ronja80.......yli vuosi.........icsi marraskuussa.............?/?
Almuna...........1,5v........menopur+pregnyl.................?/?
anniette................................tutkimukset...................?/?
Osiris...............3v.............puregon, pregnyl, iui..........?/?
haltia................2v.............ivf/icsi................................

Piinailijat

Pantalaimon pp3
Viol pp4
Osiris pp5
Sannuli-81 pp5
Meea pp7
astrid pp12

Haamuilijat

astrid.............3v..............clomit.pregnyl+inssi............25/28-35

Taustailijat

Orion..................
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
pilvilinna.............9/07....femar, menopur, pregnyl
kirma..................9/06
Rouva B............3v tjot

Maricce..............2/06..........ivf
taru82..........reilu vuosi
Inkku83............1v7kk.........iui/ivf
Pupuvaimo.....kohta 3v......menopur, iui
Lumikeiju........yk6 (myös aiempia yrityksiä )
J3N3..........iui, metut,clomit+puregon+pregnyl+luget
aitiliini83..........primolut, pas

1373114qxpb1lq1yg.gif

SYKSYN PLUSSAT

Andala.........yk15, 4/07.....luomu
Virtis........yli 2v....metut+femar+pregnyl+menopur
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08
Velvet Kiss.....11/07.........clomit, 1.iui

astrid Toivotaan parasta! ++++ :heart:

haltia Voi ei! :( :hug: :hug: PAHOITTELUNI..

).( Mä täällä arvon taas uskallanko alottaa piikitykset vai en jollei varmaa onnistumista hoitotoimenpiteestä, tai EDES "koti"-inseminaatiosta oo :( Näyttää siltä ettei ehkä voida nähdä koko viikonloppuna joten tähän kiertoon ei tuu sillon edes sitä minimaallista luomumahdollisuuttakaan |O kaikki vaan junnaa ja junnaa paikoillaan... :headwall:

[bhaltia[/b] olen todella pahoillani :hug:

Minullakin tuulimuna todettiin 12/2006 ja muistan vieläkin sen tunteen, kun ultrassa näkyi tyhjä sikiöpussi, tuntui aivan kamalalta :'(

Paljon voimia sinulle ja miehellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja risukasa-:
).( Mä täällä arvon taas uskallanko alottaa piikitykset vai en jollei varmaa onnistumista hoitotoimenpiteestä, tai EDES "koti"-inseminaatiosta oo :( Näyttää siltä ettei ehkä voida nähdä koko viikonloppuna joten tähän kiertoon ei tuu sillon edes sitä minimaallista luomumahdollisuuttakaan |O kaikki vaan junnaa ja junnaa paikoillaan... :headwall:

no, ootko varma ettette nää. Jos nyt kuitenkin vaikka.. ihan vähän. ;) jospa se siitä. ... Et sit tiedä ketään sopivaa uhria - hyi minä... Tai jos vaikka ihan oikeesti kysyt jos joku luotettava ehdokas vois auttaa. No, joo - unohda koko juttu. Tapaat sen exäs; kyllä se vielä innostuu!!!! Tsemppiä!!

Kiitos onnitteluista ja myötäelämisestä kaikille tosi paljon!

Haltialle iso ja pitkä :hug: Voimia sinne!

Tähtisade Sä tulet kohta mun perässä. Nyt mulla on sellainen olo! Yhdessä aloitettiin ja yhdessä nautitaan "lopputuloksesta"!

Astrid varovaiset onnittelut plussasta. Mäkin sain siis pp12 plussan (ei tarvinnut tihrustaa), joten en laskenut sitä haamuksia, vaikka se olikin vaaleampi kuin minkä sain pp16.

Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
no, ootko varma ettette nää. Jos nyt kuitenkin vaikka.. ihan vähän. ;) jospa se siitä. ... Et sit tiedä ketään sopivaa uhria - hyi minä... Tai jos vaikka ihan oikeesti kysyt jos joku luotettava ehdokas vois auttaa. No, joo - unohda koko juttu. Tapaat sen exäs; kyllä se vielä innostuu!!!! Tsemppiä!!

Joo, eihän se vielä varmaa oo ettei nähä.. mutta ei kai sitä ihan niin epätoivonen vielä oo että lähtis sille tielle (tekisin "JJ-t"t :p) .. ei oo kyllä ketään sellasia tuttujakaan.. tai toisaalta oon jo niin toivoton ettei sillä oo mitään väliä vaikkei näkiskään (tai kenen tahansa kans ois), eihän siitä tuu KUITENKAAN mitään..aivan sama :ashamed: normaalitavoin yrittämiset on ihan yhtä TYHJÄN kanssa.

surppi Toivotaan että isompi annos menopuria kasvattais 1-2 hyvän kokoista follia :heart:

risukasa- Oon kans lukenut että joillain tehdään lamaannutus e-pillereillä. Toisilla on sumutteet käytössä. Toisaalta toi yksi piikki on ihan kätevä niin ei tarvi muistaa mitään pillereiden ottamista tai nenäsuihkeita

astrid Onnea haamusta :heart: Nyt vaan toivotaan että haamu vahvistuu... En usko että johtuu pregnylistä, itse testasin pregnylin jälkeen pp9 eikä tullut minkään moista haamua silloinkaan

stellina Nyt sitten piinailemaan =) hyvät mahikset kun 2 follia lähtenyt liikenteeseen

haltia voi ei... :hug: miksi noin pitää käydä???!!!

(.) pistin äskön Procrent Depot-pistoksen...omituinen piikkihässäkkä oli. Sellainen kynä missä oli valmiina kuivajauhe ja neste, sitä sit sekoiteltiin siinä kynänsisällä. En tiedä paljonko sain pistetty nestettä kun otin piikin pois niin nestettä sitä vuoti pois pistoskohdasta ja piikin päästäkin tuli viä 6 isoa pisaraa.... :headwall: no nyt pitäis 3 viikon sisällä vuoto alkaa....

ONNITTELUT VELVET KISS!!!!!!! Kerrohan tosiaan välillä kuulumisiasi. Itseänikin vähän mietityttää nuo mahdolliset oireet. Fakta ilmeisesti on että monella ei tule mitään oireita ennenkuin raskaus on vähän edennyt.

haltia: En voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu.... Itke, murehdi ja märehdi ja yritä sen jälkeen nousta takaisin jaloillesi. :hug: Maailma on niin epäreilua....

Mites muut piinailijat! Miten teillä menee? Kertokaa kuulumisia! Minulla meinaa välillä mennä hermot odotellessa. Miksi naisen hedelmällisyys on näin pitkällistä ja piinallista!! astrid toivottavasti viivat vahvistuu B)

Yhteistyössä