Öh, miehen kaverit soittaa :O turhiss

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saapas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saapas

Vieras
Siis mun mieheni kaveri soitti mulle eilen ja sano että olit soittanu viime viikonloppuna? No, sanoin siihen että mieheni perään aan kun olitte samassa paikassa. Ja sitte se alko mun kuulumisia kyselemään ja kerroin kyllä.. Pari tuntia myöhemmin oli taas soittanut... Mitäääh? Mun miehen kaverit ei koskaan soita mulle kysyäkseen mitä asiaa on ollu viimeviikonloppuna ja että "mitä kuuluu"...
Mitähän tääki on.... En hältä viittiny (tietenkää ) kysyä ku ekan kerran soitteli...

Jos sillä oli vaikka asiaa sun miehelles ja soitti sulle ku ei saanu miestäs kiinni omasta numerosta. Vai onko sulla mielessä ajatus et tää sun miehen kaveri onkin kiinnostunu susta ihan muulla tavalla?

Joskus ihminen voi soittaa ihan muuten vaan jutellakseen ihan niitä näitä jopa, mutta kysy tältä ihmiseltä ihan suoraan miksi sulle soitti.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jos sillä oli vaikka asiaa sun miehelles ja soitti sulle ku ei saanu miestäs kiinni omasta numerosta. Vai onko sulla mielessä ajatus et tää sun miehen kaveri onkin kiinnostunu susta ihan muulla tavalla?

Joskus ihminen voi soittaa ihan muuten vaan jutellakseen ihan niitä näitä jopa, mutta kysy tältä ihmiseltä ihan suoraan miksi sulle soitti.

ei ollu sille soittanu ku mies oli vieres ja katto omaa puhelintaan kyllä...

Yhteistyössä