Oharit Huuto.netissä - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuote siis ostettu/maksettu jo yli kuukausi sitten, ei toimitusta eikä myyjä vastaa viesteihin. Tavoiteltu on sähköpostitse ja tekstarilla.

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten tästä eteenpäin, onko huuto.netissä jotain valvontaa tms, vai poliisiinko mä nyt otan yhteyttä?

Soita nyt ihmeessä vielä.. ja jos ei vastaa niin laita niin sähköpostilla kuin tekstarillakin ilmoitus että viet asian eteenpäin.
Saa vielä mahdollisuuden lähettää tuote sinulle.

Kuukausi tavoiteltu jo.. Kyllä mulla ainakin olisi jo kärsivällisyys loppunut. Itse asiassa jo kahden viikon kuluttua JOS ei mitään vastausta saa viesteihin.

Mä laittaisin viestiä tms. että lähtee poliisiasiaksi jossein hoida juttua vaikka 3päivän sisään.
Jos mitään ei tapahdu muutamassa päivässä, yhteys ylläpitoon (sulkevat tunnuksen) ja sitten poliisille tekemään rikosilmoitusta. Lähipiirissä on poliisi jonka kanssa olen joskus jutellut näistä "mitä tehdä jos", muutaman kerran olen kaverille soittanut että tarkistatko tälläisen puhelinnumeron, ja kappas sille numerolle on olemassa jos rikosilmoituksia.. Tosi varovainen saa kyllä olla tuolla huutiksessa.