Ohjaanko miehen masennusta hoitamaan? Lumityöt tekemättä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmitus

Vieras
Niin, heti herää kysymys, miksi minä en tee.

Minä en tee siksi, että minulla on polvessa rasitusvamma. Lisäksi tällä hetkellä minua riepoo myös jännetupen tulehdus, kävin jo kokeilemassa, miten lumityöt onnistuvat, mutta se aiheutti kovaa tuskaa.

Otin särkylääkkeen ja odotan nyt hetken ja menen uudelleen kokeilemaan. EIhän meidän pihasta pääse kohta poiskaan, kun tuota lunta on satanut niin helkkarin paljon ja lumityöt on vähintään 2 vikon ajalta tekemättä. :(

Mun miehellä kans kausia, jolloin se ei saa mitään aikaan. Se on todella raivostuttavaa. Sit välillä taas tekee paljonkin. Oon epäilly kans et masennuskaudetko ne sille tuota tekee. Muuten hyvä mies. Mut kyllä aina noiden kausien aikana lopulta raivostun ja sanon asiasta. Puuh..

Voin kun munki miehellä olis VAIN kausia... kaks vuotta on remontoinut vessaa:( Kiistää jyrkästi masennuksen tunteen. Onko hän vain nii. patalaiska ettei jaksa kuin istua ja möllöttää illat?

[QUOTE="sss";28189632]Voin kun munki miehellä olis VAIN kausia... kaks vuotta on remontoinut vessaa:( Kiistää jyrkästi masennuksen tunteen. Onko hän vain nii. patalaiska ettei jaksa kuin istua ja möllöttää illat?[/QUOTE]

Onko ollut sellainen aina? Eli kuuluuko sit vaan perusluonteeseen.

No kyllä minuakin alkaa jo tuo lumen tulo masentamaan, 3 kertaa tälle aamua lykkinyt pihan puhtaaksi ja lisää vaan tulee. Minne toi nyt enää mahtuukaan kun ei jaksa heivata enää penkan päälle. Ja olen nainen, mies päivät töissä niin reiluahan se olisi piha putsata että ylipäänsä edes pääsee tulemaan kotiin.
Eli en usko että se masentunut on, ehkä sitäkin on alkanut tässä vaiheessa talvea jo tylsistyttämään tuo lumen lykkiminen ja odottaa mieluummin että kevätaurinko sulattais pois?
Lähde pihalle edes seuraksi kun toinen tekee niitä lumitöitä ja hiero vaikka hartioita sitten kiitokseksi kera kuuman kahvikupin ja voileivä, jos jaksais innostua paremmin?

[QUOTE="vieras";28189703]Niin, tekeekö ap:n mies muuta? Eli onko lumityöt ainoo juttu joka jää tekemättä?[/QUOTE]

No kun olisikin ainoo juttu joka jää tekemättä
Meilläkin on remontti ollut keskeneräinen jo 5 vuotta. Tai no silleen, et listat ja oviaukkojen jalkalaudat puuttuvat. : /

Sain nyt jonkun verran pukattua tuota lunta pois, särkylääkkeen voimin. Ja minulla oikeasti pääsi itku siinä lykkiessä. :'(

Mutta sain kuitenkin kaivettua tuon pihatien portin niin leveeksi, että tilaamani auraaja pääsee pihaan. Ruikuttakoon mies sitten laskun kanssa. Minusta ei ole lumitöitä tekemään, eikä näköjään miehestäkään, niin pakkohan se on ulkoistaa nämä hommat.

Tilaa nyt vaikka jostain osuuskunnasta tai vastaavasta ihminen tekemään teidän lumityöt, ei se niin paljon maksa. Jos on iso piha-alue, niin senhän voi vaikka traktorilla pukata. Turha on nyt rääkätä itseään, jos kumpikaan teistä ei syystä tai toisesta kykene.

No mä en ole tehnyt lumitöitä koko talvena. Olishan se kiva löytää mies ne tekemään.
Onneksi naapurin sukulaismies käy joskus vähän vetäiseen pihaa, mutta autolta ovelle kahlaan hangessa, ja joskus toki pääsee tie tukkoon, kun naapurikin pääsee toista kautta päätielle.
Onneksi kohta on kevät...

Yhteistyössä