Oho Arto ja Tuksu menivät eilen Tuksun naamakirjan mukaan maistraatissa naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hilda";23201616]Kirkkovihkiminen sitten ensi maanantaina. Mutta nyt on tuksu sitten jo virallisesti rouva![/QUOTE]

Tukiaisen on tarkoitus avioitua Arto Länsmanin kanssa 26. helmikuuta Saariselällä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23201661:
Ja nyt panokset pöytään. Koska saamme lukea erosta? Olen optimistinen ja veikkaan että vasta maaliskuun lopussa.

Mä veikkaan et tekevät saman ku Matti ja Mervi,eli eroovat ja palaavat yhteen ties kuinka monta sataa kertaa.

[QUOTE="Menni";23202911]Muistan lukeneeni jostain Tukiaisen raskaudesta. Pitäneekö asia vielä paikkaansa?[/QUOTE]

Se meni loppuvuodesta kesken, mutta blogissaan Tukiainen kirjoitti, ettei ole asiasta suruissaan, koska on mielestään vielä todella nuori saamaan lapsia.

[QUOTE="Menni";23202911]Muistan lukeneeni jostain Tukiaisen raskaudesta. Pitäneekö asia vielä paikkaansa?[/QUOTE]

Eiks jossain ollut ettei se ollu edes totta...Mistä nota tietää.

Jotenkin on tullut semmoinen fiilis että Johanna häpeäis jollain lailla Artoo... ja myös puhuu joskus vähätellen, esim. että Artolla ei oo elämänkokemusta mutta hänellä itsellään on.
Minusta tuntuu oudolle että menevät naimisiin koska kaikki esiintymiset mitä olen heistä nähnyt niin en ole kyllä kovin hyviä väliä ja rakkautta aistinut?!

Mies aina katsoo lehdestä tätä Tukinaista ja sitten jotenkin itseään hieroo samalla. En tiedä mitä tekee, jotain nestettä ja limaa on pikkukalsareissa kun pesen niitä. Sillain hinkkaa vähän kun kädellä oikein kutittaisi. Luulee etten huomaa, tai jos huomaa että katson sanoo lukevansa poliittista asiaa lehdestä ja reittä alkoi syyhyttää. Itken itseni uneen ja pelkään että mieheni on rakastunut julkkikseen.

Yhteistyössä