Oho, jekovitista...

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Tyhmiä kyselee taas hän mut voiko d vitamiinia saada liikaa?
Oon sit vanhalla kaavalla antanu sen 5 tippaa (kun oon muistanu ) ja just väläthi tarkistaa et 3 tippaa olis ohjeena ollu jo kohta vuoden :ashamed:
Tuskin kait sentään vitamiinia saa kovin helposti liikaa? Ja sen muistan koulusta et d oli rasvaliukonen mut oliko se sit varastoituva vai ei niin sitä ei sit taas muista...

ei tuossa vielä liikaa ole. samaa kysyin neuvolassa ja sanoivat että liikaa rupeaa olemaan jos antaa 20 tippaa :o mut mun mielestä tuon yli viisi jos antaa niin silloin olisi ehkä "liikaa", koska eihän niissä ohjeissa käsketä antaa enempää kuin viisi oli minkä ikäinen henkilö tahansa kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
ei tuossa vielä liikaa ole. samaa kysyin neuvolassa ja sanoivat että liikaa rupeaa olemaan jos antaa 20 tippaa :o mut mun mielestä tuon yli viisi jos antaa niin silloin olisi ehkä "liikaa", koska eihän niissä ohjeissa käsketä antaa enempää kuin viisi oli minkä ikäinen henkilö tahansa kyseessä.

No hyvä. Päättelin pikku päässäni et ei se heitto voi olla tipasta tai parista kiinni - onneks joku muuki on samaa mieltä :D

Yhteistyössä