Oho, mies syttyi ihan eri tavalla kun laittauduin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

e

Vieras
Olen ollut kotiäitinä ja yleensä haahuillut ilman meikkiä, tukka takussa, pyjamahousut ja joku huppari päällä. seksiä on ollut, mutta ei niin intohimoista.

Päätin tänään sitten laittautua, meikkasin, föönasin tukan, laitoin tiukat mustat housut ja nätin paidan. Mies tuijotti mua lumoutuneena ja PITKÄSTÄ AIKAA suuteli todella intohimoisesti ja kiihkeästi ja kaikki päättyi hyvään seksiin :).

Eli näköjään ainakin omalla kohdalla sillä on väliä miltä näyttää. Ja tuntui mukavalta huomata että mies haluaa minua :)!

Kyllä se tekee hyvää välillä. Sääliksi vaan käy kun monet naiset tuntuu ajattelevan, että en varmana laittaudu miestäni varten kun se olisi heti nöyristelemistä ja alistumista miehen tahtoon. Eivät tiedä, mistä jäävät paitsi ;)

:whistle: Pitäisiköhän kokeilla... Ulos mennessä yleensä ainakin jossain määrin laittaudun, mutta kotona en ikinä.

Jos hankkisi tulipunaisen huulipunan ja kokeilisi sen tehoa mieheen... :whistle: Ulos en sellainen naamassa uskaltaisi mennä.

Oliko tuo nyt joku yllätys? Kyllä mäkin haluan mieluummin puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin pukeutunutta miestä jolla on pesty tukka ja tuoksuu hyvälle kuin jotain kauhtuneissa verkkareissa maleksivaa kotipeikkoa joka haisee hielle ja parta on 2 viikkoa ajamatta. Onhan se nyt ihan itsestäänselvä asia!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Oliko tuo nyt joku yllätys? Kyllä mäkin haluan mieluummin puhtaisiin ja siisteihin vaatteisiin pukeutunutta miestä jolla on pesty tukka ja tuoksuu hyvälle kuin jotain kauhtuneissa verkkareissa maleksivaa kotipeikkoa joka haisee hielle ja parta on 2 viikkoa ajamatta. Onhan se nyt ihan itsestäänselvä asia!

:laugh: Tuo on muuten totta! Kotipeikko, hyvin sanottu! :D

mä en tajua sellasia peikkoja jotka ei ikinä laita itteensä! kyllä mä oon tottunut pitään huolta itestäni. vaikka kahta lasta hoidankin.. kiloja vaan sais olla itellä vähemmän!

:)
Ja vielä kun ton sais menee miehellekki jakeluun...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Kotipeikko, hyvin sanottu! :D

Sille se meillä asuva karvanaama ainakin näyttää jos joskus esim. on kuumeessa ja pari-kolme päivää makaa sohvalla vällyjen välissä talouspaperirulla kainalossa ja kaukosäädin toisessa ja ei pariin päivään ole pesulla käyny, tukka pystyssä ja naama ajamatta. ;) Tooooosi hottis. :x

Mä meikkaan aina, jopa silloin vaikka oon vaan kotona. Jotenki se piristää omaakin mieltä kun peilistä ei tartte katella kalmankalpeeta naamaa. =)

Sama täällä. Pelkkä meikkipuuteri ja ripsiväri tekee jo ihmeitä. Ja jo se, että vaihtaa vaikka verkkarit farkkuihin, ihan kun olis enemmänkin laittautunu. :D

Kotipeikko, hyvin sanottu! :D

Sille se meillä asuva karvanaama ainakin näyttää jos joskus esim. on kuumeessa ja pari-kolme päivää makaa sohvalla vällyjen välissä talouspaperirulla kainalossa ja kaukosäädin toisessa ja ei pariin päivään ole pesulla käyny, tukka pystyssä ja naama ajamatta. ;) Tooooosi hottis. :x

No juu :x Mutta aattele miten upeelta se näyttää sit kun on tervehtynyt ja siistiytynyt! Kolminkerroin komeampi! ;)

Mä meikkaan aina, jopa silloin vaikka oon vaan kotona. Jotenki se piristää omaakin mieltä kun peilistä ei tartte katella kalmankalpeeta naamaa. =)

Mä taas tykkään omasta naamastani peilissä enemmän ilman meikkiä kuin meikkien kanssa, mutta pelkään näyttäväni maalaisjuntilta, jos lähden ilman meikkejä ulos. :ashamed: Toisekseen vaihtelu virkistää.

Sama täällä. Pelkkä meikkipuuteri ja ripsiväri tekee jo ihmeitä. Ja jo se, että vaihtaa vaikka verkkarit farkkuihin, ihan kun olis enemmänkin laittautunu. :D

Näin just, ei sitä tartte koko meikkipussin sisältöö naamaan ärvätä. Riittää se ripsari ja puuteri, ja ehkä vähä kajaalia. Kaikki tehty alle 10 minuutissa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:

Kyl mä taas oon käyny kaikista kuumimpana sillo, ku murulla oli "paskaset" ja sekaset hiukset ja Kireet pitkät kalsarit päällä... Oi joi se näytti hyvältä... :D
T:Outolintu(ko)?

:laugh: :laugh: Musta pitkät kalsarit on kaikkee muuta ku hot! :laugh:

Kyl mä taas oon käyny kaikista kuumimpana sillo, ku murulla oli "paskaset" ja sekaset hiukset ja Kireet pitkät kalsarit päällä... Oi joi se näytti hyvältä... :D

Etuluukulla ja pappakuviolla? :whistle: Ja reinot jalassa?
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Etuluukulla ja pappakuviolla? :whistle: Ja reinot jalassa?
:whistle:

Uuu, mielellään vielä jos vähän takapuolesta löksöttäis niin; au beibiii! :D :xmas:

no miksi sitten täällä aina jauhetaan esim. lihaville ettei ulkonäöllä ole väliä, kyllä on. Kaikki katselee mieluummin kaunista kuin suttuista plösöä. Niin kuin ap:kin jo huomasi.

:flower:

No eikös tää nyt oo itsestään selvää? Miksi pitää kotiäitien kulkea pyjamassa, tukka takussa ja ilman meikkiä? Kun lapsia tulee, loppuuko itsestään huolehtiminen täysin? Muistatteko edes suihkussa käydä? Ei siis ihme että mies kiinnostui seksistä ja te vielä ihmettelette miksi mies käy vieraissa kun emännät kotona ei viitsi huolehtia itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miksi sitten täällä aina jauhetaan esim. lihaville ettei ulkonäöllä ole väliä, kyllä on. Kaikki katselee mieluummin kaunista kuin suttuista plösöä. Niin kuin ap:kin jo huomasi.

Ulkonäkö ei ole sama asia kuin lihavuus. Suttuinen plösö ei ole kaunista katseltavaa, mutta laittautunut plösö voi hyvinkin olla. Ei ne kilot, vaan se miten ne kantaa. ;) Ja jotkut miehet ihan aikuisten oikeesti tykkää uhkeista/isoista/rehevistä/lihavista naisista enemmän kuin laihoista.

Ulkonäöllä ei ole rakkauden ja rakastamisen kanssa mitään tekemistä, ja makuja on tosiaan monia, mutta kyllähän sitä mieluummin seksiä harrastaa hyvännäköisen kanssa kuin semmoisen, joka ei silmää niin miellytä. Tämä taas ei välttämättä ole millään tavalla sidoksissa ihmisen elopainoon. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä :whistle: Kauneus on katsojan silmässä.

kyllähän sitä mieluummin seksiä harrastaa hyvännäköisen kanssa kuin semmoisen, joka ei silmää niin miellytä. Tämä taas ei välttämättä ole millään tavalla sidoksissa ihmisen elopainoon. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä :whistle: Kauneus on katsojan silmässä.

Kyllä, mutta kyllä se elopaino siihen silmän miellyttämiseen vaikuttaa. Tietysti jos on 70kg lihaksikas daami tai 70kg pieni läski, niin onhan se eri asia. Mutta itse en kyllä menisi sänkyä lähellekään läskin kanssa. Sen verran itsekunnioitusta on, ettei läskin kanssa tarvii lähteä panemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kyllähän sitä mieluummin seksiä harrastaa hyvännäköisen kanssa kuin semmoisen, joka ei silmää niin miellytä. Tämä taas ei välttämättä ole millään tavalla sidoksissa ihmisen elopainoon. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä :whistle: Kauneus on katsojan silmässä.

Kyllä, mutta kyllä se elopaino siihen silmän miellyttämiseen vaikuttaa. Tietysti jos on 70kg lihaksikas daami tai 70kg pieni läski, niin onhan se eri asia. Mutta itse en kyllä menisi sänkyä lähellekään läskin kanssa. Sen verran itsekunnioitusta on, ettei läskin kanssa tarvii lähteä panemaan.

just, mulle on ainakin tärkempää mitä korvien välissä on, en alentuisi ääliön kanssa panemaan.

Yhteistyössä