Oho! Tämähän edistyy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
Laihdutusta takana 20 päivää ja -3,8 kg :O Lähtömitat olivat 165 cm/80 kg (tai oikeastaan 79,9 kg :D )

Onko kenelläkään suurinpiirtein samanpituisella ja kokoisella laihduttaneella kertoa kokemusta, että koska tuo painon putoaminen alkaa kunnolla näkyä?

Mä olen 162 pitkä ja painoin reilu vuosi sitten 83 kg.
Reilu kolmen kk aikana tippu parikymmentä kiloa...ja yht äkkiä huomasin et hitto et vaatteet roikkuu päällä...
:D
Puolessa vuodessa lähti 30 kg...
Sit kun tajus et vaatteet roikkuu alkoi itse tarkemmin vasta tutkia painon laskua ja sitä miltä näyttää.

5 kilon pudotus näkyy jo, ainakin mulla on näkynyt. Eikös se mee suurin piirtein niin, että 5 kg vastaa yhtä vaatekokoa? Joten pian sullakin alkaa tulokset näkyä. Jos vielä liikut, alat kiinteytyä ja tulokset näkyy nopeammin. Onnea hienosta suorituksesta ja tsemppiä jatkoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23662123:
Mä olen 162 pitkä ja painoin reilu vuosi sitten 83 kg.
Reilu kolmen kk aikana tippu parikymmentä kiloa...ja yht äkkiä huomasin et hitto et vaatteet roikkuu päällä...
:D
Puolessa vuodessa lähti 30 kg...
Sit kun tajus et vaatteet roikkuu alkoi itse tarkemmin vasta tutkia painon laskua ja sitä miltä näyttää.

Wau! Hieno pudotus! *näyttää peukkua* :O :) Näkisipä itsekkin sen päivän että olisi tavoitepainossa...

[QUOTE="Myy";23662168]Wau! Hieno pudotus! *näyttää peukkua* :O :) Näkisipä itsekkin sen päivän että olisi tavoitepainossa...[/QUOTE]

Kyllä se päivä tulee.
Mä en varsinaisesti aloittanut mitään laihista ja siks en kai osannut ees huomata alkuun tota painon pudotusta.
Elämäntilanne muuttui vaan ja siinä stressi lisääntyi..
Samoin myös tuli liikuttua enemmän,söin useammin ja pienempiä annoksia..

Paljon tsemppiä "urakkaan" :)

[QUOTE="omena";23662157]5 kilon pudotus näkyy jo, ainakin mulla on näkynyt. Eikös se mee suurin piirtein niin, että 5 kg vastaa yhtä vaatekokoa? Joten pian sullakin alkaa tulokset näkyä. Jos vielä liikut, alat kiinteytyä ja tulokset näkyy nopeammin. Onnea hienosta suorituksesta ja tsemppiä jatkoon :)[/QUOTE]

Kiitos :) Toivotaan että pian alkaa jotain näkyä muuallakin kuin vaa'assa :D

Kuumimmat

Yhteistyössä