Ohos, minusta tulee mummi vai mikä olisinkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mufa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mufa

Vieras
Tänä iltana saimme tietää, että esikoistytär saa vauvan ja minusta tulee mummi 36-vuotiaana. Haluanko olla mummi vai mikä olisi kuvaavampi nimitys nuorekkaasta mummista joka saattaa olla itsekin raskaana (maanantaina testaan) =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Niin se teiniäitiys periytyy.

Se mikä omaan suuhusi hyvältä kuulostaa. Minä olisin mummi.

No tytärtäni en pidä teininä. On asunut jo pois kotoa 2-v ja viime kesänä menivät naimisiin miehen kanssa jonka kanssa ollut lapsesta asti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olikos suurikin ylläri, vaiko suunniteltu?Onnea kuitenkin.

ei minulle ollut suuri yllätys, mutta en oikeasti tiennyt että suunnittelevat vielä vauvaa (en kyllä tiedä olivatko suunnitelleet). Tytär on kovin "äidillinen" ollut aina, nuoremmille sisaruksille äiti hahmo ollut pienestä pitäen

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Tuo on muuten vaikea, mikähän sitä itse haluaisi olla lapsenlapsilleen *miettii*

Mummo ei kuullosta hyvältä, eikä mummikaan. Enkä mammastakaan pidä :o Mumma vois olla kiva :D

mieheni haluaa olla pappa ja minusta se kuulostaa vanhemmalta kuin ukki

Anoppini sai 36-vuotiaana iltatähtensä, mie miehen kans kolmisen vuotta myöhemmin meijän esikoisen :)

Onnea vaan iloisista uutisista tulevalle mummolle ja odottavalle parille myös!

Minun isosiskoni ja äitini olivat samaan aikaan raskaana. Eli äidistäni tuli mummo 33 vuotiaana. Siskoni synnytti 10 päivää äitiä aiemmin, eli siskonpojan eno on siis sitä poikaa nuorempi... =)

Kuulemma kun olivat viimeisillään niin kaupoissa oli hieman katsottu kun siskoni sanoi äitiä äidiksi ja molemmilla isot masut. Ja aikaa tästä on nyt jo yli 20 vuotta.

Mun äiti haluaa olla mumi. Yhdellä m:llä.
Mulla oli (ruotsiks) mommo (eli lausuttais mummu) ja mummi.
Mun kaverilla oli Nanna ja Mimmi.
Irkuissa se oli Nana
Mun kaverin äiti on lapsenlapsilleen Semmu (oikeesti Seija)

Saisitkos noista jotain ideaa? :)

Niin, ja onnea tietty lapsenlapsesta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Minun isosiskoni ja äitini olivat samaan aikaan raskaana. Eli äidistäni tuli mummo 33 vuotiaana. Siskoni synnytti 10 päivää äitiä aiemmin, eli siskonpojan eno on siis sitä poikaa nuorempi... =)

Kuulemma kun olivat viimeisillään niin kaupoissa oli hieman katsottu kun siskoni sanoi äitiä äidiksi ja molemmilla isot masut. Ja aikaa tästä on nyt jo yli 20 vuotta.

Oletko Tampereelta? Alkaako siskosi nimi J:llä? Tunsin aikoinani TODELLA nuoren äidin, johonka tarina sopii ..

Alkuperäinen kirjoittaja Voisin olla jo mummo:
Olenkohan vähän poikkeava kun en todellakaan haluaisi mummoksi nuorella iällä?

Mäkin taidan olla poikkeava, kun olen jo 44, enkä halua vielä mummoksi. Esikoinen täytää maanantaina 22 eli tulin saman ikäisenä äidiksi. Kakkonenkin voisi jo olla äiti, sillä täyttää viikon päästä 20. Onneksi nuo ei ole pitäneet kiirettä. Ja näillä näkymin ei ihan heti ole vauvoja tulossa. Opiskelevat kovasti ja suunnittelevat jatko-opintoja. Äkkiähän ne suunnitelmat tietty muuttuu, mutta näin ainakin tällä hetkellä. Ja hyvä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Voisin olla jo mummo:
Olenkohan vähän poikkeava kun en todellakaan haluaisi mummoksi nuorella iällä?

Mäkin taidan olla poikkeava, kun olen jo 44, enkä halua vielä mummoksi. Esikoinen täytää maanantaina 22 eli tulin saman ikäisenä äidiksi. Kakkonenkin voisi jo olla äiti, sillä täyttää viikon päästä 20. Onneksi nuo ei ole pitäneet kiirettä. Ja näillä näkymin ei ihan heti ole vauvoja tulossa. Opiskelevat kovasti ja suunnittelevat jatko-opintoja. Äkkiähän ne suunnitelmat tietty muuttuu, mutta näin ainakin tällä hetkellä. Ja hyvä näin.

Meikä 45v ja esikoinen täyttää kesällä tuon 22v. Taidetaan olla samassa veneessä sinun kanssasi! :D Perheen nuorisolla opiskelut ja muut mielessä ja hyvä niin.

Yhteistyössä