Ohutneulanäyte rinnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Multa otettiin tuollainen kun löysin patin tisusta. Eilen sit lekuri soitti tuloksista, jotka ei kuitenkaan ollut vielä tulleen?

Selitti jotain että tietokone temppuilee, ettei näe alustavia vastauksia???

Tuntui jotenkin selittelyltä... tuli pelko tässä, että onkohan patissa sitten jotain, onko jouduttu lähettämään jatkoselvittelyyn, VAI ???? Tuleeko noista aina jotkut "alustavat" vastaukset, joita lääkäri sanoi ettei kannattaisikaan edes katsoa.

Epämääräistä ja tuskaista tämä odottaminen... on niin pirun hiostava ilmakin.

Mulle on käyny vähän vastaavalla tavalla, mulla näyte lähetettiin eteenpäin tutkittavaksi, kun eivät saaneet ensin ihan selvyyttä. Patti oli fibroadenooma, eli hyvänlaatuinen kudoskasvain, niitä ei useinkaan leikata, mut mulla kasvoi niin vauhdilla niin isoksi et leikattiin ja myös siksi, et masulteen maatessa sattui kun patti painoi. Kun leikattin oli 4cm halkaisijaltaan.

Tsemppiä ja voimia! Odottaminen on tuskallista!

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Sähän kysyit tätä jo eilen. Ja tänään kahteen otteeseen...

Heips. Juu eilen kysyin, mutta en saanut vastausta/en löytänyt eilistä aloitusta kun olisin käynyt katsomassa onko joku laittanut jotain. Tänään en kyllä ole kysynyt asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Sähän kysyit tätä jo eilen. Ja tänään kahteen otteeseen...

Heips. Juu eilen kysyin, mutta en saanut vastausta/en löytänyt eilistä aloitusta kun olisin käynyt katsomassa onko joku laittanut jotain. Tänään en kyllä ole kysynyt asiasta.