Oi että oon onnellinen äitin puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juulia"

Vieras
Äiti jäi työttömäksi 6 kk sitten, rahasta ollut sillä tiukkaa, on autettu miehen kanssa sitä. Äite on tehnyt kenoa siitä lähtien kun jäi työttömäksi, tänään sillä rapsahti keno 10 200 000 € :D En uskonut kun se soitti mulle, lähin oikeen tarkistaan sen lapun et varmasti puhu totta, oli totta :) Lupas heti mulle 50 000 €, jipii :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Juulia";24415743]Äiti jäi työttömäksi 6 kk sitten, rahasta ollut sillä tiukkaa, on autettu miehen kanssa sitä. Äite on tehnyt kenoa siitä lähtien kun jäi työttömäksi, tänään sillä rapsahti keno 10 200 000 € :D En uskonut kun se soitti mulle, lähin oikeen tarkistaan sen lapun et varmasti puhu totta, oli totta :) Lupas heti mulle 50 000 €, jipii :D[/QUOTE]

ONNEa!

Jos totta niin kiva että meni tarvitsevalle. Oma äiti sai kenosta parikyttonnii vasta. Köyhäeläkeläinen kun puolison kuoleman jälkeen tippu tulot roimasti.

• Tykkää
Ihanaa kun meni tarvitsevalle!

Mutta olkaas tarkkoina rahan lahjoittamisen kanssa, lahjavero pitää maksaa jo tosi pienestä summasta! Jos verottaja edes epäilee, että äitis on antanu käteistä "liikaa" niin se alkaakin kysellä tarkemmin...

• Tykkää
Onnea! hieno juttu, että tuli raha tarpeeseen!

Voisittekohan te tehdä jälkikäteen ns. kimppasopimuksen. silloin osa voitosta on suoraan sinun eikä tarvitse maksaa lahjaveroa!

• Tykkää
kirjoitatte kotona porukkasopimus lapun vapaamuotoisesti paperille, jossa sanotaan että sun äidillä on 3 osuutta ja sulla yksi osuus, sitten meette veikkauksen konttoriin lunastamaan voiton ja ette joudu maksamaan veroja.