Oi hitto kun alkoi väsyttämään..aamulla herätys oli viiden maissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Taas alkoi aamulla esikoinen pyörimään vieressä, toinen laps potkiutu toisella puolella. Huoh, tuo 160cm leveäkin sänky on vähän turha pieni neljälle.
No, lopulta kun esikko ei enää nukahtanut, sanoin että mee sitten vaikka kirjaa kattelemaan omaan huoneeseen.

Ja menihän se..mie vaan en sit saanutkaan enää unta, ja nousin ylös kans. Syötiin vähän aamupalaa ja mentiin lueskelemaan kirjoja.

Mies nous joskus klo 8 maissa, kuopuskin heräs aiemmin. Ja kehtas äijä vielä valittaa ettei jaksais nousta, väsyttää.. :kieh:

Että mitäs kummaa tuossa? Mulla soi kello joka aamu 4.45 ja lähden hipsimäään töihin. Juu ja kuopus nukkuu vieressä, että ei se aina oo niin rauhallista. Ja saatanpa toisina öinä lukea tai kutoa jo paljon ennen tuota. Taidetaan tarvita eri määrä unta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Että mitäs kummaa tuossa? Mulla soi kello joka aamu 4.45 ja lähden hipsimäään töihin. Juu ja kuopus nukkuu vieressä, että ei se aina oo niin rauhallista. Ja saatanpa toisina öinä lukea tai kutoa jo paljon ennen tuota. Taidetaan tarvita eri määrä unta!

Juu, mie oon aina ollu illanvirkku, aamuntorkku..ikinä en oo aikasista nousuista tykänny. Ja vissiin väsymys on kroonista jo, tuntuu että harvassa on ne päivät että ei väsyttäis :/

Yhteistyössä