Oi miksi miksi miksi,me ollaan vielä yhdessä!!!!MIKSI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vain yksi elämä..senkun muistaisi..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vain yksi elämä..senkun muistaisi..

Vieras
aamu alkoi taas hyvin.Ukko haukkui kylmäksi akaksi ja sanoi"vittu minä vihaan sinua"..
Nyt mäkätti,kun en ruokakaupasta osannut hänen mielestään tarpeeksi ruokaa ostaa..
Joka päivä jotain......liian vähän seksiä/hellyyttä ja pälä pälä..
Monesti mietin miksi me ollaan enää yhdessä...varmaan...kun on asuntolaina ja lapset..äh,ne ei pitäisi olla syyt..mutta mutta...niin vain kait on..
..Mekin varmaan ollaan niitä,jotka erotaan vasta,kunhan lapset täysi-ikäisiä :/

Ei tuollaista pa***aa tarvitse kestää. Ukkos taitaa olla taysi mulqvist ja niitä riitää. Turhaa murehtia asntolainoja jos elämä on vain haukkumista ja mollaamista!!!!

Mun mielestä pienten lasten vanhempien avioerot pitäisi kieltää lailla.

Menkää oikeasti avioparikurssille, esim. googleta Mennään yhdessä, Kataja ry tai NMKY:n avioparityö. Apua löytyy, jos haluaa ottaa vastaan! Tsemppiä!

p.s. Miehesi on aika omituinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
"minä vihaan sinua" siis kamalasti sanottu!!!

Joo,tänään sanoi tuon ensi kertaa meidän yhdessä olon aikana...se jysähti kyllä kovemmin kuin mikään muu mitä ikinä ukko sanonut.. :/
Hitto,kun ärsyttää,kun ajattelee,että kuitenkin meillä kaikilla on vain yksi elämä ja miksi minä kulutan sen tällälailla,kun voisin olla ehkä onnellisempikin...Mutta se on vain itestä kiinni,tiedän sen!Kun sitä miettii,että miten sitä pärjää 3:n lapsen kanssa yksin...ja kun en nyt töissäkään vielä ole,että kuinka sitä rahallisesti pärjätään jne..Eli totta,mies elättää meidät pääsääntöisesti nyt..En tiiä...ahistaa :(
Huomioin liian vähän miestäni,mutta kun haluja ei ole-vaikka seksistä pidänkin-mikä sitten ärsyttää miestäni yhä enemmän ja se miehen mielestä meidän suurin(ja ainoa)ongelma onkin!!!...
...Onkohan mitään "haluja lisääviä"pillereitä olemassa??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Menkää oikeasti avioparikurssille, esim. googleta Mennään yhdessä, Kataja ry tai NMKY:n avioparityö. Apua löytyy, jos haluaa ottaa vastaan! Tsemppiä!

Jos perheessä vanhempien ja lasten on paha olla kun on jatkuvaa nälvimistä ja tappelua, niin ero on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Lapset kärsii kun vanhemmat aina riitelee.

Mutta luovuttaa ei saisi liian helposti, suhdetta pitää vaalia ja tehdä kaikkensa, jotta se toimisi!

Eroa! Siis kyllä lapset voi olla paljon onnellisempia, jos vanhemmat ovat erillään, poissa riitelemästä keskenään ja vihaamasta toisiaan! Ja asuntolainen voi hoitaa parhaaksi katsomallaan tavalla, kämppä myyntiin, jos ei muu auta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
"minä vihaan sinua" siis kamalasti sanottu!!!

Joo,tänään sanoi tuon ensi kertaa meidän yhdessä olon aikana...se jysähti kyllä kovemmin kuin mikään muu mitä ikinä ukko sanonut.. :/
Hitto,kun ärsyttää,kun ajattelee,että kuitenkin meillä kaikilla on vain yksi elämä ja miksi minä kulutan sen tällälailla,kun voisin olla ehkä onnellisempikin...Mutta se on vain itestä kiinni,tiedän sen!Kun sitä miettii,että miten sitä pärjää 3:n lapsen kanssa yksin...ja kun en nyt töissäkään vielä ole,että kuinka sitä rahallisesti pärjätään jne..Eli totta,mies elättää meidät pääsääntöisesti nyt..En tiiä...ahistaa :(
Huomioin liian vähän miestäni,mutta kun haluja ei ole-vaikka seksistä pidänkin-mikä sitten ärsyttää miestäni yhä enemmän ja se miehen mielestä meidän suurin(ja ainoa)ongelma onkin!!!...
...Onkohan mitään "haluja lisääviä"pillereitä olemassa??

Toi on ihan normaalia, että ei haluta, jos ei saa hellyyttä ym. mieheltä ja miestä ei anna hellyyttä ym., jos ei saa seksiä... Kierre on valmis. Naiselle seksi vaatii tietynlaisen henkisen ilmapiirin, miehelle ei (toimiva yleistys). Jos alkaa täyttää miehen tarpeita, esim. seksi, ihailu, yhteinen tekeminen (projekti, harrastus tms.) ja kunnioitus, niin mieskin täyttää sun tarpeet, usko pois! mutta mistä sais halua täyttää toisen tarpeet yksipuolisesti...
Siis puhu miehellesi asiasta! Tuntuu, että te kuitenkin rakastatte toisianne.

Milloin ajattelit alkaa arvostamaan ja rakastamaan ITSEÄSI niin paljon ettet enää siedä ja kestä tuollaista? Ei lapset ja asuntolaina yms. saa olla pelkkä yhdessä olemisen syy. Kyllä siinä lapset kärsii paljon enemmän, jos edelleen perhe-elämänne jatkuu tuollaisena. Lapset vaistoaa paljon herkemmin vanhempien välisen suhteen todellisen tilan, kuin me aikuiset ikinä osaamme arvatakaan. Älä ihmeessä enää tuhlaa aikaasi ja elämääsi noin "tunnevammaisen" ja henkisesti kypsymättömän ihmisen kanssa! Rohkeutta ja itsesi arvostamista aloittaaksesi itsenäinen ja uusi onnellisempi elämä! Pelasta lapsesi ja itsesi ajoissa!

Aika rankkaa tekstiä ja eroamisohjeita tulee, vaikka ei paljon mitään tiedetä sun elämästä... Kuinka kauan teillä sitten on ollut tuollaista? Kuinka pienet lapset? Onko miehesi aina ollut tuollainen vai onko teillä vain liian vähän hoidettu suhdetta? Älkää erotko helpolla.

siis kannattaa aina yrittää,mutta ei se terapia ole aina tie onneen varsinkaan jos toinen kärsii ja toinen ei.silloin voi käydä niin,että toisen mielestä ei ongelmia olekaan vaikka kotona sitten kuinka mäkättäisi
ja valittaisi yhdestä ja toisesta asiasta.kaataa varmaan vaan omaa pahaa oloaan toisen niskaan.

Mun mielestä taas on todella typerää hokea fraaseja joita ei ymmärrä, tai ei ainakaan ole loppuun asti miettinyt! Kenenkään ei tarvitse elää sietämätöntä elämää suhteessa, jossa on paha olla, se heijastuu lapsiin, eikä siinä aina auta parisuhdekurssitkaan. Ei esimerkiksi väkivaltaa (henkistä eikä fyysistä), pettämistä tai alkoholismia kannata katsella, ei ainakaan lasten takia! Typerääkin typerämpi kommentti sulla.

Mun mielestä taas on todella typerää hokea fraaseja joita ei ymmärrä, tai ei ainakaan ole loppuun asti miettinyt! Kenenkään ei tarvitse elää sietämätöntä elämää suhteessa, jossa on paha olla, se heijastuu lapsiin, eikä siinä aina auta parisuhdekurssitkaan. Ei esimerkiksi väkivaltaa (henkistä eikä fyysistä), pettämistä tai alkoholismia kannata katsella, ei ainakaan lasten takia! Typerääkin typerämpi kommentti sulla.

No kyllä mä olen tämän asian miettinyt. Ainoastaan väkivalta- ym. poikkeustapaukset sallittaisiin tässä mun Lex Lapsiperheessä. Näin mun mielestä. Ja piste.
Jotenkin tuntuu, että ap kaipaa neuvoja avioliiton säilyttämiseen. Ja että niillä on aika normaali lapsiperhestressitilanne, eikä mitään tunnekylmyyttä ym., mutta EN KYLLÄ TIEDÄ, etkä sinäkään.

Ja sitä paitsi, ei avioparikurssille kehottaminen tarkoita sitä, etteikö voisi erota sen jälkeen, kun on ensin yritetty. Jos ei tilanne parane, vaikka on yritetty.

Ap, puhupa miehellesi. Lapset hoitoon jonnekin ja otatte aikalisän.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Semmosta se ydinperhe-auvo on.
Eipä kateeksi käy.

onko se uusioperhe-onni sit jotenkin parempi,helpompi ja varmemmin saavutettavissa?tietysti uusioperheen voi helposti vaihtaa uuteen uusioperheeseen.samat ihmiset ne taitaa olla molemmissa,uusioperheessä vaan kierrätettynä.kerran ne samat ihmiset on ollu ydinperheessä.mietin vaan että tuliko niistä samoista ihmisistä parempia vaihdettuaan uusioperheeseen?¨

Ihan aiheesta olet järkyttynyt, ap. Itselleni ei ainakaan tarvitsisi tuollaista (vihaan sinua)tulla kuin kerran sanomaan.

Miehen mielestä seksi ym. on siis ainoa ongelma. Eikö hän ymmärrä, että jos välit ovat tulehtuneet ja haukkuu vaimoaan, saattaa fyysinen läheisyyskin käydä vähiin.

Oliko tää provo, kun ap katosi?

en kadonnut minnekkään,vaan lapset oli ruokittava.
(ja ainako heti provo,jos ap ei vastaakkaan enää omaan ketjuun )
mutta aiheeseen;
Miehen puolelta kyllä riittäisi hellyyttä,eli se "vika" johtuu kyllä yksistään minusta..Välillä tuntuu että tuo ukon kuvotus on ihan *piiiiiiiiiiiiiiiiiiip*..mutta välillä tuntuu että kyllä sitä rakastaa,elikkäs pitää yrittää....ja vielä yrittää..
En tiedä sitten mikä ahistaa....tietysti itseänikin se,ettei haluja löydy ja mies sitten hermostuu...ja etten lähellä halua olla,koska oletan ukon heti ymmärtävän sen johtavan seksiin....

Yhteistyössä