Oi miksi miksi miksi,me ollaan vielä yhdessä!!!!MIKSI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vain yksi elämä..senkun muistaisi..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on suunnilleen sama tilanne kun ap:llä. Kumpikaan ei siedä toistaan enää! Ja yhteinen asuntolaina on. Aion silti järjestää vielä uuden kodin itselleni ja lapsille, mies saa jäädä yhteiseen asuntoon toistaiseksi sen jälkeen. Turha tässä on enää mitään yrittää, monta vuotta jo mennyt eikä mikään muutu miksikään

Siis mikä sulla on se perimmäinen juttu nyt? Jos mies kerran olisi hellä yms, niin menettäisitkö paljonkin jos vaikka pari kertaa "suostuisit seksiin" vaikkei hirveet himot itellä olisikaan just sillä hetkellä? Enkä tarkota mitään sovinistista paskaa "nainen antaa miehelle", vaan siis että myönnytyksiä suhteessa tehdään puolin ja toisin, niin homma luonnaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Siis mikä sulla on se perimmäinen juttu nyt? Jos mies kerran olisi hellä yms, niin menettäisitkö paljonkin jos vaikka pari kertaa "suostuisit seksiin" vaikkei hirveet himot itellä olisikaan just sillä hetkellä? Enkä tarkota mitään sovinistista paskaa "nainen antaa miehelle", vaan siis että myönnytyksiä suhteessa tehdään puolin ja toisin, niin homma luonnaa...

Kyllä minä suostunkin!!..mutta sitä kaipaa vain sitä tunnetta,kun itsekkin haluaa sitä-eikä vain että olisi pakko pullaa jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä minä suostunkin!!..mutta sitä kaipaa vain sitä tunnetta,kun itsekkin haluaa sitä-eikä vain että olisi pakko pullaa jne..

mutta mikä sulla mahtaa aiheuttaa sen ettet ollenkaan halua? On siihen joku syy... Jos ei ole mitään "syytä", kyse voi olla vaiks hormonihäiriöstä joka helposti lääkityksellä korjattaisiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä pienten lasten vanhempien avioerot pitäisi kieltää lailla.

Menkää oikeasti avioparikurssille, esim. googleta Mennään yhdessä, Kataja ry tai NMKY:n avioparityö. Apua löytyy, jos haluaa ottaa vastaan! Tsemppiä!

p.s. Miehesi on aika omituinen...

Mun mielestä taas on todella typerää hokea fraaseja joita ei ymmärrä, tai ei ainakaan ole loppuun asti miettinyt! Kenenkään ei tarvitse elää sietämätöntä elämää suhteessa, jossa on paha olla, se heijastuu lapsiin, eikä siinä aina auta parisuhdekurssitkaan. Ei esimerkiksi väkivaltaa (henkistä eikä fyysistä), pettämistä tai alkoholismia kannata katsella, ei ainakaan lasten takia! Typerääkin typerämpi kommentti sulla.

No kyllä mä olen tämän asian miettinyt. Ainoastaan väkivalta- ym. poikkeustapaukset sallittaisiin tässä mun Lex Lapsiperheessä. Näin mun mielestä. Ja piste.
Jotenkin tuntuu, että ap kaipaa neuvoja avioliiton säilyttämiseen. Ja että niillä on aika normaali lapsiperhestressitilanne, eikä mitään tunnekylmyyttä ym., mutta EN KYLLÄ TIEDÄ, etkä sinäkään.

En tiedäkään, mutta ylipäänsä tuollaisten neuvojen jakaminen on edesvastuutonta... Moni sinnittelee aivan sietämättömässä elämäntilanteessa (siis myös lapsien kannalta!) siksi, että uskoo, että niin pitää tehdä, pitää kärsiä ja sietää ja että se on muka lasten parasta. Ei ole. Se ei ole kenenkään etu ja moralistien pitäisi tunkea päänsä sinne minne aurinko ei paista. Piste. p.s. aihe liippaa vähän turhan läheltä, siksi tunnekuohu!

mutta mikä sulla mahtaa aiheuttaa sen ettet ollenkaan halua? On siihen joku syy... Jos ei ole mitään "syytä", kyse voi olla vaiks hormonihäiriöstä joka helposti lääkityksellä korjattaisiin

En keksi mitään syytä...en voi syyttää edes väsymystä tms..(vaikka tottahan väsynytkin olen,kun lapset vielä suht pieniä ) ..Kyllä tulee tunteita että haluttaa,mutta sitten kun pitäisi asia toteuttaa miehen kanssa,niin eih :(
Yritin googlettaa aiheesta,mutten löytänyt mitään..
Millaisia hormoonihoitoja?

En keksi mitään syytä...en voi syyttää edes väsymystä tms..(vaikka tottahan väsynytkin olen,kun lapset vielä suht pieniä ) ..Kyllä tulee tunteita että haluttaa,mutta sitten kun pitäisi asia toteuttaa miehen kanssa,niin eih :(
Yritin googlettaa aiheesta,mutten löytänyt mitään..
Millaisia hormoonihoitoja?

Juttele gynen kanssa asiasta. Niillä on hurjasti tietoa muistakin seksiongelmista kuin "suoraan alapäähän" liittyvistä. Joskus naisilla jää synnytysten jälkeen hormonitoiminta ikään kuin matalavireeseen

musta tuntuu että kun tuntuu mättävän asiat,ei aina oikeesti itsekään tiedä,mistä se johtuu.joskus voi käydä niinkin että pohjalla on jotain(kuten huuri hormonitoiminnasta johtuvaa,masennusta tms.)ja sit sitä ei itse tajua,miten se vaikuttaa asioihin.ne kokee tavallaan voimakkaampana kuin normaali olosuhteissa.en halua vähätellä mitenkään,mutta olen vaan huomannut,miten itse ei aina omia vaikuttimiaan tajua.

Yhteistyössä