Oih ja voi! Tein aloitteen ja päästiin jo moikkailu asteelta eteenpäin! MUOKS! Viimeiset vinkit kehiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Siis kaupankassa/työntekijä niin minuu uskollisena moikkailee niiin tänään aloin sitten juttelee sille yms :D . Unia oon paljon nähnyt siitä joten töksäytin sen sille :ashamed: :o .. Mies oli oikein otettu ja ilmeestä päätellen oikein mielissään. En tiiä mikä minuun meni :saint: . Noh menin maksaa ostokseni niin tämä vilkuili ja ja ja.. Voi ihastus sentään :heart: . Oon kuin mikäkin teini :ashamed: :D . Hieman rupes hävettää mut ei kuitenkaan, koskaan tällaista tehnyt.. KÄÄK!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja mokaatko:
heh, onko tuo nyt niin tavatonta että joku, johon harva se päivä jossain törmää, moikkailee... ja täysin ilman romanttisia ajatuksia

Ei se kyllä muille moikkaile :D

Tai sä et huomaa... ;)

:laugh: Kyllä oon vaan huomannut. Tosissaan en tiiä mutta mitä itse oon seuraillut niin eipä moikkaile. Kovasti myös hakeutuu lähelle tämä mies moikkaamaan jos en "huomaa" sitä ;) .

Siis kaupankassa/työntekijä niin minuu uskollisena moikkailee niiin tänään aloin sitten juttelee sille yms :D . Unia oon paljon nähnyt siitä joten töksäytin sen sille :ashamed: :o .. Mies oli oikein otettu ja ilmeestä päätellen oikein mielissään. En tiiä mikä minuun meni :saint: . Noh menin maksaa ostokseni niin tämä vilkuili ja ja ja.. Voi ihastus sentään :heart: . Oon kuin mikäkin teini :ashamed: :D . Hieman rupes hävettää mut ei kuitenkaan, koskaan tällaista tehnyt.. KÄÄK!!

ihanaa :heart:

No tänään sain sen ojentamaan mulle currya ku oli kädet niin täynnä tavaraa, tarkoitusella siis :D. En oo koskaan törmänny siihen kaupan ulkopuolella, täytyy varmaan alkaa tekee jotain sotasuunnitelmaa :D. Kortilla maksan mut nyt siellä on sellaiset korttikoneet johon ite täytyy kortti laittaa.. Hmm... No olishan se s-tilikortti minkä se ottaa :)

No tänään sain sen ojentamaan mulle currya ku oli kädet niin täynnä tavaraa, tarkoitusella siis :D. En oo koskaan törmänny siihen kaupan ulkopuolella, täytyy varmaan alkaa tekee jotain sotasuunnitelmaa :D. Kortilla maksan mut nyt siellä on sellaiset korttikoneet johon ite täytyy kortti laittaa.. Hmm... No olishan se s-tilikortti minkä se ottaa :)

Sen kortin mukaan sit ja viel pieni hymy päälle niin eiköhän se kerro kaiken tarpeellisen jos miestä kiinnostaa kans

heh, onko tuo nyt niin tavatonta että joku, johon harva se päivä jossain törmää, moikkailee... ja täysin ilman romanttisia ajatuksia

mitenkään sua lannistamatta niin luultavasti moikkailee muitakin asiakkaita? toivotaan että käypi flaksi :)

Mahtavaa ! Nyt ei muuta ku lisää löylyä pesään niin näet onko mies yhtä kiinnostunut kuin sinäkin :)

Itse tein aloitteen marraskuussa erään ihanan miehen suhteen ja olemme kuukauden päästä muuttamassa yhteen ku rakkaus leimahtikin sitten todenteolla :D Onneks mä tein aloitteen ku tuo mies on monta kertaa sanonut, että tuskin olisi ujouttaan uskaltanu koskaan sitä tehdä eikä varmasti oltais tässä tilanteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitenkään sua lannistamatta niin luultavasti moikkailee muitakin asiakkaita? toivotaan että käypi flaksi :)

Ei kyllä moikkaile mitä oon seurannut pidemmän aikaa :D, voin olla väärässä :xmas:

Yhteistyössä