U
unisekoilija
Vieras
Ensin nukahdin sohvalle telkkaria katsoessa ja koin unihalvauksen. Heräsin siis ja näin televisio-ohjelman, mutta en pystynyt liikkumaan enkä puhumaan, tuntui etten hengittämäänkään. Sitten tuntui käsi nousikin kevyesti, kuin itsellään jonkun toisen nostamana ja pystyin taas liikkumaan. Menin omaan sänkyyn jatkamaan unia. Näin unta pienestä vaaleahiuksisesta kauniista tyttövauvasta joka oli sukujuhlissa "uusimpana sukulaisena" ja jota kaikki ihastelivat. Nimenkin kuulin. Tässä vaiheessa vielä ihan normaali uni. Seuraavaksi heräsin siihen, että toinen käteni, jonka päällä olin nukkunut, oli puutunut täysin tunnottomaksi, se oli jo ihan kylmä ja sininen. Käsi kuitenkin virkosi kun korjasin sen asentoa. Sitten kuulin ulko-oven käyvän ja ihmettelin joko kello on seitsemän ja mies tulee yövuorosta. Kävin katsomassa, mutta eipä siellä ketään ollut ja kellokin oli vasta kolme.
Aamulla heräsin siihen, että sukulainen (kaunis vaaleaverikkö) soitti ja kertoi että on yllätyksekseen raskaana (yritystä ei ole ollut ja lapsen isänäkin yhden yön tuttavuus), ultrassa oli käynyt ja tyttöä odottaa. Työnimenä sama nimi kuin vauvalla unessani.
Jostain syystä oloni ei ole kovin levännyt..:/
Aamulla heräsin siihen, että sukulainen (kaunis vaaleaverikkö) soitti ja kertoi että on yllätyksekseen raskaana (yritystä ei ole ollut ja lapsen isänäkin yhden yön tuttavuus), ultrassa oli käynyt ja tyttöä odottaa. Työnimenä sama nimi kuin vauvalla unessani.
Jostain syystä oloni ei ole kovin levännyt..:/