P
Pohtija
Vieras
Mies jäi kiinni järkyttävästä valheesta. Naimisissa olemme olleet jo kymmenen vuotta ja luottamus tätä ihmistä kohtaan on ollut 100%. Muutama vuosi sitten hän joutui jäämään pois työelämästä ja samalla hän alkoi hoitamaan perheemme talousasiat jne. Minusta se oli täysin ok, enkä millään tavalla kokenut tilannetta ahdistavaksi. Kysyin aina mieheltä esim. Onko minkälainen rahatilanne jos käyn kampaajalla. Mies kertoi rahatilanteemme olevan ok. Laskut tulee maksettua, lainat pystytään hoitamaan ja lapsilla on kaikki tarvittava. Säästöjä ei ole ollut vuosiin, mutta ollaan pärjätty. Muutama kuukausi sitten alkoi pikkuhiljaa todellinen tilanne selviämään minulle.Mies onkin ottanut erilaisia luottoja yhteensä noin 10 000 edestä tähän meidän perhe elämän pyöritykseen. En ole käsittänyt tällaista ollenkaan. Hän on ehtinyt kertomaan monta valhetta ja on jäänyt monesta myös jo kiinni. Perustelee minulle, että kun kaikki rahat on mennyt tähän perheeseen niin se valehtelukaan ei ole oikeastaan niin paha juttu. Minusta taas tuntuu että ihminen johon olen luottanut täysin on pettänyt minut totaalisesti. Tuntuu vaikealta ajatella elämää ihmisen kanssa johon ei voi yhtään luottaa. En olisi ikinä uskonut omasta miehestäni tätä ja sekin vain lisää pettymyksen tunnetta. Voiko tästä vielä selvitä?