OIKEASTI hammassärkyyn auttava särkylääke?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neilikkaöljy tai geeli auttaa pomminvarmasti ja sitä voi tilata vaikkapa englannista ihan laillisesti. Suomen demokraattisesta pohjoiskoreasta kun noita saa todella nihkeästi tai jos saa niin hintalappu on järkyttävä.

Miettikää tätäkin asiaa kun seuraavaksi tekee mieli äänestellä kynäniska kukkahattuja.

Mulla ainakin hetken aikaa auttoi hammassärkyyn burana, mutta nyt parina viime päivänä oli niin kauheat säryt, että tänään kävin hammaslääkärissä ja säryn syyksi paljastui iso reikä viisaudenhampaassa nyt hammas poistettu ja kipu poissa! Joten suosittelisin käyntiä hammaslääkärillä :)

Mulla ainakin hetken aikaa auttoi hammassärkyyn burana, mutta nyt parina viime päivänä oli niin kauheat säryt, että tänään kävin hammaslääkärissä ja säryn syyksi paljastui iso reikä viisaudenhampaassa nyt hammas poistettu ja kipu poissa! Joten suosittelisin käyntiä hammaslääkärillä :)

Vanha ketju johon pakko kommentoida.
Ei mulla ainakaan toimi neilikkaöljy.
Oon pari päivää hautonut kipeää hammasta neilikkaöljyyn kostutetulla vanupuikolla.
Kaikki sanoo et auttaa, mut ei auta.

Vanhaan ketjuun pakko kommentoida kans.

Itellä viimeset 2 päivää aivan järjetön hammassärky ja hammaslääkäriin ei pääse kun huomenna vasta. Tän päivän lääkesaldo 5x burana 600 ja 2 panacod. Kivun saa lievitettyä (huom ei lopu) aina hetkeksi niin että pystyy elämään, mutta muuten tuntuu että lähtee järki. Suussa kesken iso remppa, joten ajattelin pyytää hammaslääkäriä kirjoittamaan reseptin johonkin vielä vahvempiin jatkoa ajatellen jos särky on tällaista.

Pelkääville (kuten itse, suu paskassa kunnossa sen takia kun pelännyt käyntiä ja tulehdukset vaan pahentunut). Sanokaa lääkärille käynnin alussa että pelottaa ja haluaisitte jatkoa ajatellen rauhoittavat esilääkkeeksi. Itse pyysin ja huomenna tuntia ennen aikaa nappaan rauhoittavan naamaan ja katon helpottaako pelko. :)

Monikaan hammaslääkäri ei vaan halua kirjoittaa kunnon särkylääkettä, vaikka kipu olisi sellainen, että haluaisi hakata päänsä irti... Se on se hysteerinen riippuvuuden pelko. Jota myös iltapäivälehdet ym pitävät yllä, julkaisemalla aina välillä tarinoita aiheesta "Söin yhden Panacodin ja tulin heti riippuvaiseksi." Huokaus...

Itsekkin voin yhtyä ylempään kommenttiin. Olen kärsinyt 3kk hammaskivusta ja burana on lääke jota olisivat määränneet. Kipua ei haluta tai osata hoitaa. Ei se panacod tai tramal ole mikään ihme lääke mutta kivusta kärsivälle asiallinen hoito. Onneksi kotona oli varalta näitä kolmiolääkkeitä. Luotto menee lääkäreihin kyllä.

Lähinnä naureskelevat jos pyytää esimerkiksi Panacodia. Naureskellen sanovat että menehän kotiin ja ota panadolia niin kyllä se siitä. Käyttävätköhän lääkärit itsekin koviin kipuihinsa ainoastaan sitä ihanaa panadolia?

Nestemäinen särkylääkekapseli, siihen reikä ja tippa kipeän hampaaseen, reiän kohtaan. Auttaa.

Saa apteekista myös hätäpaikkoja jolla voi tilapäisesti korjata reiän jolloin kipu helpottaa.

Yhteistyössä