Oikeasti, mitä haluaisit eniten maailmassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viime yön valvonut:
Alkuperäinen kirjoittaja viime yön valvonut:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
No just tällä hetkellä sitä että tää meidän tuleva vauva olis terve :heart:

Peesi tälle!
Nimim. Viime yön valvonut

Muoks. Siis meillä on jo vauva, mutta se on sairas.

:( :hug:

Onko lapsella mahdollisuutta parantua sairaudestaan?
 
Saada ensi tiistaihin mennessä jostain sen verran rahaa, ettei mun tarvi ottaa lainaa, johon isä tulee takaajaksi. Mä en kesta sitä vittuilua, kun sillä ei oo ikinä ollu kulutusluottoa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Saada ensi tiistaihin mennessä jostain sen verran rahaa, ettei mun tarvi ottaa lainaa, johon isä tulee takaajaksi. Mä en kesta sitä vittuilua, kun sillä ei oo ikinä ollu kulutusluottoa :kieh:

Ainakin Optiasta voi saada kulutusluottoa ilman takaajia. Mies otti reilut 3000 euroa lämmitysjuttuja varten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Saada ensi tiistaihin mennessä jostain sen verran rahaa, ettei mun tarvi ottaa lainaa, johon isä tulee takaajaksi. Mä en kesta sitä vittuilua, kun sillä ei oo ikinä ollu kulutusluottoa :kieh:

Ainakin Optiasta voi saada kulutusluottoa ilman takaajia. Mies otti reilut 3000 euroa lämmitysjuttuja varten.

En voi kun toi on sellainen palastautuminen, että luottotiedot menee, jos mä en maksa yhtä laskua... Ja mä en tosiaan saa sitä lainaa muualta kun omasta pankista takaajien kanssa. Sieltäkin vaan siksi, että pankinjohtaja ei halua että mun luottotiedot menee, niin se antaa mulle mieluummin lainan, johon ei ole edellytyksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Toivoisin että esikoinen parantuisi sairaudestaan.

Haukipudas on mukava pikkupaikka, serkku asuu siellä vaimonsa kanssa. :)

Toivottavasti lapsesi paranee! :hug:


Kiitos :)

On ihana paikka asua, rauhallinen. Lapsen parantumiseen on 50% mahdollisuudet joten toivossa eletään.

Minäkin pidän peukkuja! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Toivoisin että esikoinen parantuisi sairaudestaan.

Haukipudas on mukava pikkupaikka, serkku asuu siellä vaimonsa kanssa. :)

Toivottavasti lapsesi paranee! :hug:


Kiitos :)

On ihana paikka asua, rauhallinen. Lapsen parantumiseen on 50% mahdollisuudet joten toivossa eletään.

Minäkin pidän peukkuja! =)

Mikä esikoistasi vaivaa?


Minä toivon kanssa että parantuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Toivoisin että esikoinen parantuisi sairaudestaan.

Haukipudas on mukava pikkupaikka, serkku asuu siellä vaimonsa kanssa. :)

Toivottavasti lapsesi paranee! :hug:


Kiitos :)

On ihana paikka asua, rauhallinen. Lapsen parantumiseen on 50% mahdollisuudet joten toivossa eletään.

Minäkin pidän peukkuja! =)

Mikä esikoistasi vaivaa?


Minä toivon kanssa että parantuisi.

Kiitos sinullekin. Reumaa sairastaa. Ei ole kuolemaksi mutta kurja ja
kipeä sairaus.
 

Yhteistyössä