On katsottu vaikka mitä leffoja, mut mä en ole vielä pelottavaan törmännyt.
kertokaas nyt hyviä ehdotuksia
(mulle ainoat "kauhuleffat" jotka nostattaa karvat pystyyn on jotkut rakkaus-lälly-filmit :ashamed: )
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mitä sä olet katsonut? mua pelottaa zombiet. ja esim SAWit oli aika jänskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:entäs ootko kattonu näitä vanhoja esim. perjantai 13.päivä, painajainen elmstreetillä, candyman...
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
Kolme kertaa sen katsonut ja aina vaan pelottavin elokuva...Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
onneks en oo ainoa![]()
jopa se Lordin leffa yllättäis![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Tuo White noise, mistä oli puhetta tuossa toisessa ketjussa oli minusta aika inhottava. Mutta muuten ehkä vanhimmat kauhuleffat pelottavat eniten. Se oli aika inhottava minusta missä ne menevät sinne leirintäalueelle ja porukkaa alkaa kadota... Nimeä en muista. MIkähän se nyt onkaan...Oletko muuten katsonut Skeleton keyn? Oliko hyvä? Olen aina miettinyt, että se voisi olla, mutta ei ole tullut katsottua.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
onneks en oo ainoa![]()
![]()
joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
onneks en oo ainoa![]()
![]()
joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleen![]()