S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sormii sanoo soo soo...
Peesaan. Sekaan vaan, joukkoon mukavaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Höpöhöpö ku mukaan vaan!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:minä tuskin mihkää sisäpiiriin kuulun,hyvä jos edes erotun joukosta,mutta silti ihan asialliseen keskusteluun pystyn suurimman osan kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Muaki ärsyttää nuo ällönlällynlässykkä-piirit joita joka päivä on täällä palstalla. Perustas oman sisäpiirin kerhon, ni ei tarttis joka päivä tänne ketjua laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Muaki ärsyttää nuo ällönlällynlässykkä-piirit joita joka päivä on täällä palstalla. Perustas oman sisäpiirin kerhon, ni ei tarttis joka päivä tänne ketjua laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Mie en kyllä kuulu mihinkkän sisäpiiriin, oon vaan tunkenu kyynrpäätaktiikalla sekkaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:Alkuperäinen kirjoittaja apa:Mie en kyllä kuulu mihinkkän sisäpiiriin, oon vaan tunkenu kyynrpäätaktiikalla sekkaan :snotty:
Kiva et muillakin tuo kyynärpää taktiikka käytössä![]()
Kaikesta sitä ihmiset ärsyyntyykin. Antaa heidän lässyttää, eihän se ketään vahingoita. Onhan täällä liikkeellä paljon muutakin porukkaa, kuin vain lässykät! Kova pulputus käy joka suunnalla. Aiheita löytyy laidasta laitaan. Sinne vaan, oma lusikka soppaan mukaan ja siitä vaan alat hämmentää! =)Alkuperäinen kirjoittaja mie:Muaki ärsyttää nuo ällönlällynlässykkä-piirit joita joka päivä on täällä palstalla. Perustas oman sisäpiirin kerhon, ni ei tarttis joka päivä tänne ketjua laittaa...