Oikee sisäpiiripalsta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siirtyy takavasemmalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpö höpö mitään piiriä ole! Mä en ainakaan kuulu yhtään mihinkään piiriin (ei, mulla ei ole palstalla yhtään kaveria) ja yli 2000 viestiä silti kirjotettuna..
Enkä tosiaan ole yksinäni jutellu.

Muaki ärsyttää nuo ällönlällynlässykkä-piirit joita joka päivä on täällä palstalla. Perustas oman sisäpiirin kerhon, ni ei tarttis joka päivä tänne ketjua laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Muaki ärsyttää nuo ällönlällynlässykkä-piirit joita joka päivä on täällä palstalla. Perustas oman sisäpiirin kerhon, ni ei tarttis joka päivä tänne ketjua laittaa...

mut eihän niitä pakko ole avata jos ärsyttää,en minäkään oo niitä avannu varmaan kahta kertaa enempää vaikkei ne mua ärsytäkkään..

No mitä hittoa se ketju haittaa? Siinä se on yks muiden joukossa, jätät vaan avaamatta niinkun muutkin aiheet jotka ei kiinnosta.
Ei turhista kannata ressata, elämä on sillon paljon mukavempaa!

f050.gif

Kaikesta sitä ihmiset ärsyyntyykin. Antaa heidän lässyttää, eihän se ketään vahingoita. Onhan täällä liikkeellä paljon muutakin porukkaa, kuin vain lässykät! Kova pulputus käy joka suunnalla. Aiheita löytyy laidasta laitaan. Sinne vaan, oma lusikka soppaan mukaan ja siitä vaan alat hämmentää! =)

Yhteistyössä