Oikeesti alkaa jo tympäseen nämä ns väärät hälytykset, tahtoo jo tositoimiin.. Anteeksi purkautuminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Saikulla olen ollut jo ties kuinka pitkään kipeiden supistusten takia.. Joka yö herään supistuksiin, mutta ne menee ihan muutamassa tunnissa ohi. Viime yönä heräsin taas kovaan mahakipuun, kuin menkat olisi alkamassa, sitten saikin juosta vessassa klo 02-05 välin ja maha oli aivan kuralla.. Mulla on ollut ihan karmea ummetus, joten hieman yllätti tuo viime öinen. Kipeitä supistuksia oli, muttei tulleet kovin säännöllisesti.. aamuksi sitten rauhoittui, mutta pitkin päivää on supistellu silloin tällöin ja nyt alkoi taas maasta kuulua kamala lorina ja tuo menkkamainen kipu on taas päällä + supistukset taas alkoi kipeinä. On ollut niin paljon kaikkia vaivoja jo, että tahtoisi jo synnyttämään ja päästä toipumaan tästä kaikesta.. Syvä huokaus..

Paljonko on viikkoja kasassa? Tsemppiä kipujen kanssa! Voihan se olla, että sulla on vaan hitaampi synnytyksen käynnistyminen, et jos jotain jo tekeekin paikoille. :) Mulla oli toiselta pari viikkoa ennen synnytystä jo satunnaisesti erittäin kipeitä supistuksia ja sitten kun synnärille mentiin niin olikin jo 8cm auki. Eipä tuo varmaan paljoa lohduta, mutta ootko kokeillu et silloin kun supistuksia alkaa tulemaan niin liikkuu paljon? Mut ne pisti esikoiselta sairaalassa kävelemään rappuja ylös alas et supistukset voimistuis.

Mutta kovasti kuulostaa siltä ettei kovin kauaa mee kun vauva on sylissä. :) Tällä tarkoitan maks. paria päivää jossei jo muutamaa tuntia.

Löysä vatsa ja pissalla ravaaminen voivat olla merkkinä siitä, että tositoimiin tosiaan päästään :)

Tsemppiä matkaan, mun täytyy varmaan vielä odotella vielä edes viikko-pari ennen kuin on mun vuoro.

[QUOTE="Moonbell";23627620].....
Mutta kovasti kuulostaa siltä ettei kovin kauaa mee kun vauva on sylissä. :) Tällä tarkoitan maks. paria päivää jossei jo muutamaa tuntia.[/QUOTE]

Mulla kesti joka päiväiset, kovat kipeät supparit kuukauden ajan ennenkun päästiin tosi toimiin! Kivaa... Mutta toivotaan ettei sulla kestä niin kauaa. Mutta ainakin vertaistukena tiedän kuinka turhauttavaa on kärsiä ja aina vaan väärä hälytys. Mutta ennemmin tai myöhemmin se alkaa , sen voi taata.

Ai niin, sitä piti vielä kysyä, että onko se ihan normaalia, kun mulla tuli viimeisellä vessareissulla sillon yöllä (pyyhkiessä) muutama tippa haaleata verta?

Yhteistyössä