Oikeesti tarvin apua !! Onko asetuksissa vika vaiko missä hemmetissä,menee hermot,jelppiikö joku tietokone nero tai soneran asiakas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Katsoin juuri ,meijän molemmat koneet firefox.Joten ei selaimen vaihto explorer mitään kannata.

Ei hemmetti, onko se kokeilu niin vaikeeta et testaat sen toiminnan IE:llä? Eihän sun sitä muuten tarvi käyttää. Ongelmaa ois katsos helpompi ratkoa kun tietäis onko sama vika molemmissa selaimissa. Mut ihan sama mulle...

IE.llä? en tiedä edes mikä se on? olen tosi huono tietokone asioissa.

Enkä minä ole tuota firefox meille asentanut.En edes kokeilumielessä osaa laittaa explorer selainta ja taas takaisin firefoksiin

- Windowsista ei voi poistaa Internet Explorer -selainta (IE). Se aivan varmasti on teidän koneella.
- Sen kuvake on sininen e ja se löytyy joko työpöydältä tai valikosta, usein molemmista.
- Se aukeaa samoin tavoin kuin Firefox, eli kaksoisklikkaamalla. Vastaa EI kysymykseen, että haluatko käyttää IE.tä oletusselaimena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enkä minä ole tuota firefox meille asentanut.En edes kokeilumielessä osaa laittaa explorer selainta ja taas takaisin firefoksiin

.
- Se aukeaa samoin tavoin kuin Firefox, eli kaksoisklikkaamalla. Vastaa EI kysymykseen, että haluatko käyttää IE.tä oletusselaimena.

Klikkasin se nyt edessäni.En halua sitä vakioselaimeksi.Mutta voin kokeilla toimiiko sonera sivu siellä.Miten mun pitää toimia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Klikkasin se nyt edessäni.En halua sitä vakioselaimeksi.Mutta voin kokeilla toimiiko sonera sivu siellä.Miten mun pitää toimia

Jospas kirjoitat osoiteriville osoitteen mihin olet menossa ja toimit samalla tavalla kuin siellä Firefoxissakin eli annat käyttäjätunnuksen ja salasanan... Sillai.

Yhteistyössä