Oikein hyvin varustettu yökyläläinen meillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Viisaus...:
Alkuperäinen kirjoittaja Viisaus ei asu ap:ssä:
Ja sä tollero päästit lapsen sitten ulos, vaikka ei ole kunnon varusteita? Voi luoja :headwall:

no eipä ne paljo usko kun kuukausiin ei oo toisiaan nähneet. :kieh:

on tääl onneks sukkia saa kuivat..villasukat mä sille lykkäsin.

Jaa ei usko? Millainen aikuinn ei saa keskenkasvuisia kuriin ja järjestykseen?

joo eipä mun sanomiset auta kun pihalle haluavat. emmä rupee niitä sisälläkää koko ajan kitisemässä kuunteleen, ei ne kuitenkaan 5vuotiaita oo!

ja sä kutsut itseäsi äidiksi?? miten jotku voi olla tollaisia? miten 5 vuotiaalle ei uskalleta sanoa vastaan. jos lapsi on teillä kylässä on hän sun vastuulla. hae ny helkutti sisälle ne kakarat sieltä, sielä on todella kylmä tänään..

sanoinko mä just et ne ON 5-VUOTIAITA?? |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja eläköön:
voi jehna. jätkät paino pihalle vakoileen ja toisella talvi crocsit |O sillähän on sukat litimärkänä samantien, ei pipoo, ei hanskoja :snotty:

joo olis meillä tossa kenkiä mut mitkään ei mahtunu |O

Onko meidän lapsilla samat kaverit?

Yks päivä heebo hiippaili meille collegehousuissa ja paidassa...Jaa niin...ja olihan sillä toppakengät. Oli -8 astetta pakkasta, kun se paineli fillarilla kotiinsa :whistle:

Eilen yks junnu oli -15 asteen pakkasessa ja tuli mein lapsen kanssa lumisotasilta sisälle ja riisui kylppärissä märät farkut pois...Siellä alla oli pikkukalsarit :o:o:o

Meillä (valitettavasti) tuo neiti 10v on kyllä niin pöljä ja "tarkka" pukeutumisestaan, että jos ei oo aikuinen valvomassa, niin saattaa hyvonkin lähteä pakkassäällä farkuissa ulos ja sitten sattuukin kivat lumileikit, niin sielläpä sitä ollaan :(

Yhteistyössä