Oikeus pahoittaa mielensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Se mielensäpahoittaja (taas)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Se mielensäpahoittaja (taas)

Vieras
Mies ei pidä minun ajatuksia / toiveita / haaveita / tekemisiä kovinkaan tärkeinä. Onhan se jo nähty ja nyt vasta itsellenikin ovat "silmät avautuneet" asian suhteen.

Valitukseksi menee tämäkin posti. Lukekaa silti, jos kiinnostaa.

Meillä oli ihana aamu. Aamukahvia, jutustelua, makoiltiin sängyssä ja kiusoiteltiin. Todella ihanaa. Mieli oli korkealla, iloinen. Suunnittelin päivän askareita.
(joo, kyllä, olemme molemmat täysillä työelämässä emmekä makoile kotosalla. Paitsi tänään....mutta ei siitä sen enempää).

Pohdin tuossa, että pikkulinnuille pitäisi laittaa ruokinta-laitteet ulos. Muistin viime vuodelta, että se ruokintalauta, mikä meillä on, päästää veden ja lumen sinne siemenien ja jyvien ynnä muiden sekaan, jotka jäätyvät ja sulavat ja jäätyvät ja sulavat ja homehtuvatkin kai ja muutenkin on hankala kapistus, kun jäätyneet jyvät estävät säiliössä olevien jyvien valumisen sinne kaukaloon. Mietin sitten, että voisikohan sitä "kattoa" jotenkin korjata.

Ja mitä mies sanoi: No ei mua ny jaksa tuollaiset kiinnostaa, ei mua kiinnosta noi päätä ny ite, laita sä.

Ainoa asia, mitä puoliksi kysyin, puoliksi pohdin oli, että voisiko sitä kattoa jotenkin korjata.

Kyllä, osaisin tehdä sen itsekin ja näin. Pointti tässä oli se miehen suhtautuminen mun huoleen kuoliaaksi paleltuvista pikkulinnuista, jotka ei saa ruokaa.

Meni mielenkiinto kaikkea kohtaan, taidampa lojua koko päivän sohvalla tekemättä yhtään mitään ja mulkoilla miestä ja pimppaa en anna tänään.
Enkä huomenna.
Koska _mun_ pitäisi olla niin saatanan kiinnostunu AINA siitä kaikesta, mitä mies tekee. Pitää kehua ja kysellä ja onnitella ja kannustaa.
Se taitaa pitää mua onnettomana harmaana hiirulaisena joka piipittää jotain ja jolle voi sitte sanoa EI KIINNOSTA.

Vittu.

Miten kasvattaa paksumpi nahka? Miten oppisin itsekin välinpitämättömäksi ja tunteettomaksi?
Mä en vaan voi mitenkään sanoa toiselle, ettei sen jutut kiinnosta mua. En varsinkaan avopuolisolle.

Seee on kai aika epäkohteliasta vapaapäivänä alkaa yht'äkkiä keksii toiselle vähän ylimääräistä puuhaa

Tai vastaavasti, kipaseppas sinä pesee miehen parranajokone kun se siivous kuitenkin todennäköisesti sujuu sulta paremmin. Nonni, menes menes ny katsoo ja huoltaa se miehen kone ettei miehen tarvii huomenna menmä risuisen parran kanssa töihin.

No olisin varmaan miehen sijassa noussu ylös ja menny suihkuun ja jättäny sut siihen yksikses hölöttämään. Meni varmaan myös mieheltä fiilikset koko päivän suhteen kun muija alkaa heti aamulla vihjailla että pitäs joku lintulauta korjata... heko heko.

Alkuperäinen kirjoittaja Se mielensäpahoittaja (taas);30361908:
Mietin sitten, että voisikohan sitä "kattoa" jotenkin korjata.

Ja mitä mies sanoi: No ei mua ny jaksa tuollaiset kiinnostaa, ei mua kiinnosta noi päätä ny ite, laita sä.

Ainoa asia, mitä puoliksi kysyin, puoliksi pohdin oli, että voisiko sitä kattoa jotenkin korjata.

Kyllä, osaisin tehdä sen itsekin ja näin. Pointti tässä oli se miehen suhtautuminen mun huoleen kuoliaaksi paleltuvista pikkulinnuista, jotka ei saa ruokaa.

:laugh:
Suoraan sanottuna nuo pikkulinnut kiinnostaa ihan yhtä vähän kuin miestäsi.

Jos tosiaan kysyit, että voisiko sitä jotenkin korjata, niin se kyllä kehotukselta, että korjaapa se jotenkin.

Mutta niin. Sinä kuvittelet että tuollaista on parisuhde, jaetaan jokaikinen asia, tehdään kaikki yhdessä, vapaapäivät puuhaillaan yhdessä. No joo, kai sellasta jonkun kanssa voi ollakin, ehkä teininä oli. Mut sulla ilmeisesti on mies, joka haluaa puolin ja toisin myös ihan niitä omia harrastuksia. Samoin kuin meillä, kun minä tykkään puuhailla pihalla, miehen puolesta voin puuhailla ja ostaa sinne mitä haluan, kunhan hänen ei tarvii olla siellä siirtelemässä kiviä, tai kantamassa multaa.

Ne pikkulinnut on sun harrastus - ei miehen.
Ja jos tällainen ero susta tuntuu pahalta, nii sit ehkä kannattaa etsiä toinen mies.

Yhteistyössä