B
broken heart
Vieras
Sydämeni ja mieleni on ihan hajalla. Olemme asuneet mieheni kanssa erillään nyt 4 kk. Lapsiaan hän haluaa tavata ja sen vuoksi ollutkin hyvin usein meillä. Toisinaan ihan yötäkin. Tässä on vain se "mutta" kun minulla on niin vahvasti tunteet pelissä. Ollaan puhuttu siitä, että ei jäisi tänne yöksi ellei se olisi suoraan sitä, että hän haluaisi olla myös minun kanssani. No, eilen vielä hän puheli messengerin kautta, että ois tänään tulossa - ymmärsin siis, että yökyliin jälleen. No, kun tuli, niin ilmoitti ettei ottanut kamppeita mukaan vaan menee sit kämpilleen. Petyin ihan valtavasti, olin varannut meille parempaa iltapalaakin, ajattelin, että vietetään kivaa aikaa yhdessä sun muuta mukavaa.... pyysinkin häntä poistumaan ja sanoin, että jatketaan niin, että pidetään vain kiinni niistä lasten tapaamisajoista - ei muuta. Mä en jaksa enää näitä jatkuvia sydänsuruja. Olo on aina kuin pikkulapsella, jolle kerrotaan, että illalla tulee joulupukki ja kun ilta koittaa,niin sanotaan, ettei se tulekkaan..
Kiitos kun jaksoit lukea... vinkkejä jaksamiseen ja toipumiseen otetaan vastaan!
Kiitos kun jaksoit lukea... vinkkejä jaksamiseen ja toipumiseen otetaan vastaan!