Oireet/aavistukset ennen plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamiliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamiliini"

Vieras
Itselläni on vahva tunne, että olen raskaana. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa tänään ja teinkin testin, oli negatiivinen. Silti olen varma, että olen raskaana. Koko ajan pitää syödä jotain, kun tulee yököttävä olo. Menkkakivut puuttuvat ja kaikki asiat veetuttavat. (Ensimmäisessä raskaudessa oli ensimmäinen oire tämä armoton veetutus.)
Viikon päästä kokeilen testata uudelleen.

mulla jäi menkkoja edeltävä tiputtelu pois mut kipuja ja vihlontaa oli kyllä alavatsalla ja varsinkin sivuilla..Ekasta särki päätä eikä auttanu särkylääkkeet ja sillonkin vihlo alavatsaa.

Mulla oli aavistus ja aika vahvakin tunne ennen plussaa, en tiedä miksi, mitään oireita ei ollut, mutta vahva tunne vain parii päivää ennen testin tekoa, testin teinkin sitten päivää ennen menkkojen alkamista ja plussaa näytti :)

Rintojen arkuus ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Oli niin järjettömän kipeät ja kasvaneet. Ei koskaan ennen menkkoja ollut sellaista.
Kuvotusta ja v*tutusta voi olla missä vaiheessa kiertoa vaan. Sanoisin, että rintojen arkuus on selvin merkki alussa. Jos sitä ei ole, kannattaa harkita pari kertaa ennenkuin innostuu.

Mulla tuli turvotus alavatsalle tosi nopeeta, ennen testiä. Tissi oli herkät, hajuaisti herkistyi ja jotkut hajut ällötti. Lisäksi ihmettelin pistemäisiä verenpurkautumia käsivarsilla jotka olivat yhtäkkii ilmestyneet....

Yhteistyössä