OIREET JÄÄNY PÄÄLLE SIKATAUDIN JÄLKEEN.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteissään ei vielä huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteissään ei vielä huolissaan

Vieras
Tossa kyseltiin onko lapsella ilmennyt oireita sikarokotteen jälkeen.

Minä kysyisin onko kellään ollut oireita sikaflunssan jälkeen? Siis te jotka olette sen sairastaneet, onko teillä ollu jotain outoa jälkeenpäin?
Tuntuu että meidän neiti ei ole edelleenkään itsensä ton taudin jälkeen!
Kymmenvuotias heräilee öisin, itkee, tuskanhiki, näkee painajaisia kai? Väsyneen oloinen, päivällä omissa ajtuksissaan ja tuntuu että mistään ei tuu mitään. On ennenki ollu kyl sellanen haahuiluja ja haaveilija, mutta nyt pahentunut. Ja silmiä sirittää kokoajan ja nykii jotenki oudosti.
Olen kiinnittäny huomiota tohon heti taudin jälkeen. Ekaks laitoin väsymyksen piikkiin, ku kyllähän tauti väsyttää, mut nyt siitä on jo yli viikko-pari aikaa ja oireet jatkuu vaan.

Itse sairastin possutaudin, ja en ole siitä toipunut....... En tiedä onko lapsellasi kysymys samasta, mutta lukaiseppa mun aloittama ketju..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1571570

Itse oon kärsinyt vuosikausia (yli 10v) lihasten nykinästä. Tutkittu on, ja mitään syytä ei ole. PAITSI että oireet alkoivat rajun influenssan jälkeen, mikä lienee syy vaivalleni.

THL:n neurokirurgi kertoi että influenssa aiheuttaa sairastaneille pitkäaikaisia aivo-ongelmia ja jopa aivovaurioita. Ei auta kuin odottaa että ne vuosien saatossa paranevat tai jäävät pysyviksi.

Yhteistyössä