Odotan siis kolmatta ja nyt pitäisi olla rv5+4. Alussa oli pahaa oloa jne. Rinnat eivät ole yhtään arat, vaikka edellisissä raskauksissa todellakin kosketus arat

Huolettaa, että onkohan kaikki hyvin?
Luultavasti en ole edes noin pitkällä. Mulla oli alamaha TODELLA KIPEÄ joskus 16-18.kesäkuuta. Varasin ajan lääkäriin(luulin, että ovulaatio oli tullut jo 8.kesäkuuta). Kuitenkin.. Lääkäri tutki ja sanoi, että tuo kierto voi oikutella ja sen takia kipuilla, koska mulle tuli synnytyksen jäljiltä(1v.3kk.) vasta ensimmäiset kuukautiset tuolloin toukokuussa. Lääkäri määräsi sitten raskaustestiin. Sieltä tuli eilen tulokset ja negaa näytti. Olin ihan paniikissa, koska viime torstaina testasin haamun ja sitten perjantaina selvemmän plussan.
Eli mulla olikin luultavasti tuo ovulaatio tullut tuolloin, kun oli noi kauheat tuskat alamahassa. Nyt sitten huolestuttaa tämä oireettomuus, vaikka kolmatta jo odotellaan. Eikö sitä koskaan osaa ottaa rennommin?
Jospa tämä tästä. Muistan, että samanlailla huolestuin kuopuksestakin tätä, että ensin on oireita ja sitten ei ja sitten taas...
Sori, meni vähän aiheen vierestä
rv4+0(kai??) onneksi 18.6:tta on ultra, niin siellä sitten selviää, missä mennään, kai