Oireet..Loppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvi

Vieras
Hei!

Olen lukenut kaikki löytämäni autetaan oireilijoita yms. kirjoitukset. En kuitenkaan löytänyt ""vastausta"".
Kysynkin nyt siis teiltä kokeneemmilta...

Onko joillain teillä ollut raskausoireita ennen plussausta, noin viikko oviksen jälkeen ja sitten loppuneet?

Minulla oli mielestäni ihan selkeitä alavatsaoireita (mm. jatkuva poltteen/painon tuntu ja terävät kipeät vihlaisut alavatsan sivuilta.) noin viikon verran oviksesta ja ne kestivät noin viikon. Ja nyt kaikki oireet tuntuvat olevan tipotiessään. Onko kenelläkään ollut vastaavaa?

Tiedän, että oireita helposti kuvittelee, mutta tuntemani oireet olivat kyllä todella todentuntuisia... Vein jopa virtsanäytteen tulehduksen varalta...

just näin. Meillä yritystä oli yli vuosi, ja melkein joka kerta mulla oli noita oireita, oli jomotusta, pahoinvointia, rintojen arkuutta, väsymystä...eikä raskautta. Vaan kun tuli raskaus, ei ollutkaan oireita. Siis että vaikka kuinka järjellä ajattelee, se suuri toive kuitenkin saattaa tehdä tepposet. Ne oikeat raskausoireet kuitenkin yleensä (tietty poikkeuksiakin on) tulee vasta myöhemmin rv7-12.

Itse olen raskaana viikolla 6+4 ja juuri mitään muita raskausoireita ei ole kun rintojen aristus ja ajoittainen närästys. Itse olen hieman jo ihmetellyt sitä, että oireita on niin vähän, toki olen tyytyväinen ettei esim pahoinvointi ole vielä alkanut.

Taitaa olla niin, että niitä raskausoireita helposti kuvittelee itselleen kun oikein toivoo olevansa raskaana. Itsekin olen vaikka kuinka monta kertaa ajatellut 'nyt olen varmasti raskaana' mutta menkat on aina alkaneet. Nyt onkin ihmettelemistä kun on oikeasti raskaana ja melkein 'oireeton'.