Oireet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Haluisin tietää et voiko olla raskaana jos menkat myössä n.4päivää.? Testissä tullut nega. Ja pientä vuotoa?(Tai ei oikeestan) Ja mitään raskaus oireita ei ole. Yleensä menkat säännölliset. Mahassa välillä vihloo. Onko ollut semmoisia tilanteita et ei ole oireita pahemmin. ?Ja et oireet tulee myöhemmin?? Kiitos vastaneille!

Mulla ainakin oli niin, että menkat 5pv myöhässä vaikka säännöllinen kiero. Oli ilmeisesti jäänyt ovis välistä joka sitten venytti kiertoa. Mulla kanssa testi näytti negaa. Mutta mikset voisi olla raskaanakin! Tee testi uudelleen muutaman päivän päästä, jos et ole raskaana niin luultavasti menkat alkaneet siihen mennessä...

mulla on menkat myohassa viikon ja testi nayttaa negaa.oireita on ollut hyvin vahan paitsi noi aamulammot jotka ovat edelleenkin ylhaalla. ja huimaus.jos mulla ei olisi ollut ovista tassa kuussa niin olisko mun aamulapojen mahdollista olla ylhaalla tassa vaiheessa.kuitenkin.

mulla on menkat myohassa viikon ja testi nayttaa negaa.oireita on ollut hyvin vahan paitsi noi aamulammot jotka ovat edelleenkin ylhaalla. ja huimaus.jos mulla ei olisi ollut ovista tassa kuussa niin olisko mun aamulapojen mahdollista olla ylhaalla tassa vaiheessa.kuitenkin.

Yhteistyössä