Oireiden häviääminen yhtäkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Onko teillä raskausoireet hävinneet ihan yhtäkkiä kokonaan? Mulla menossa 10+ viikot ja oireet ovat kaikki yhtäkkiä vain kadonneet. Tähän asti mulla on ollu joltain viikolta 6 asti jatkuvaa ellotusta ja välillä oksenteluakin ja nyt ei mitään! Voiko se pahoinvointi noin yhtäkkiä vaan loppua? Huoles´tuttaa kun loppui noin seinään ja mulla on ollut enemmän ja kovempia nipistelyjä ja vatsakipuja ja välillä ne tuntuu monen tunnin ajan. Vuotoa ei kuitenkaan ole tullut. Miten teillä on oireet loppuneet? Ja jos ne ovat loppuneet kuin seinään onko kaikki ollut hyvin/huonosti?

mulla loppui joskus rv 8-9 oireet, ja sitten rv 12 ultrassa todettii et kasvu oli loppunu rv 9..muuten ei mitää kipuja tms..

samoin nyt tässä onnistuneessa raskaudessa oireet helpotti tosi paljon noihin 8-10 viikon aikoihin, mutta tällä hetkellä mennään 29 viikoilla..pahoinvointi ym kyllä palasikin sitten ja kesti jonnekin viikoille 20 asti..

Mulla loppu ne vähätkin oireet (tissikipu, närästys ) heti alkuunsa, nyt rv19+0 ja kaikki ok.
Odottajat tuijottaa iiiihan liikaa noita oireita, nekun voi heitellä miten vaan, jossei kipuja tai vuotoja ole niin turha on ottaa ressiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mulla loppu ne vähätkin oireet (tissikipu, närästys ) heti alkuunsa, nyt rv19+0 ja kaikki ok.
Odottajat tuijottaa iiiihan liikaa noita oireita, nekun voi heitellä miten vaan, jossei kipuja tai vuotoja ole niin turha on ottaa ressiä. :)

sama homma, oireet oli alun perinkin olemattomia (kauhea väsy, tissit kipeät ja lievää huonovointisuutta) ja nekin loppui, öö, olisko ollu n 11 viikolla.

Yhteistyössä