Raskausoireiden väheneminen rv8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaksi keskenmenoa takana ja nyt kolmas pelottaa. Kaksi viikkoa on ollut todella voimakkaat raskausoireet ja nyt on yhtäkkiä helpottanut. Ei loppuneet, mutta pahoinvointi on helpottanut hieman. Rinnat aristaa ja etoo kyllä edelleen, mutta mua pelottaa että nyt taas tää meneekin kesken. Onko kokemuksia siitä, että oireet välillä laantuvat vaikka raskaus jatkuisikin?

mulla kävi tokassa raskaudessa niin, että oli ollut hirvee 24/7 pahoinvointi, ja sitten yhtäkkiä yhtenä päivänä - myös raskausviikolla 8 - olikin ihan hyvä olo. Hädissäni säntäsin lääkärille ultraan (mulla oli takana hiljattainen km), jossa kaikki oli kuitenkin kunnossa. Lääkäri sanoi silloin, että raskausoireet kuten paha olo voivat joskus alkaa helpottaa jo rv 8, ja että vaikka alkio ykskaks menehtyisikin niin ei ne oireet yhtäkkiä yleensä lakkaa vaan vasta jonkin ajan päästä vähitellen, sillä raskaushormoni ei keskenmenonkaan kohdalla "katoa" verestä noin vain vaan vähitellen.
Mulla kyseessä oli vain joku hetkellinen raskausoireiden väheneminen, ja muutaman päivän päästä hirveä pahoinvointi palasi entistä hirveämpänä ja jatkui tauotta seuraavat 6 kuukautta.
Onnea raskaudesta! Ei kannata huolestua :)

Minulla tässä raskaudessa oireet vähenivät rv7 ja katosivat kokonaan rv9. Huomenna on 40 viikkoa täynnä. Edellisessä loppuun saakka menneessä raskaudessa oireet vähenivät rv 8 ja katosivat rv10. Esikoisraskaudessa taas pahin vaihe oli nimenomaan rv7-10. Keskenmenoraskauksissa oireet ovat alkaneet aikaisin, kuten myöhemmissä loppuunmenneissäkin, ja oireet ovat loppuneet muutaman päivän ennen - muutaman päivän jälkeen km.

Kiitos kaikille! Täytyy yrittää nyt vaan uskoa, että kaikki on ok. =) nyt kyllä taas paha olokin yllätti kauppareissulla. ihan ilahduin tällä kertaa siitä!

Mulla helpottui/loppui ekassa raskaudessa oireet rv 8 aika äkisti. Ja tuolloin odotettu lapsi on nyt 2v :)

Nyt toinen raskaus menossa, 10. viikko, ja olisi ihan valmis luopumaan tästä jatkuvasta vessanpyttyyn vollottamisesta...

Mulla kävi tässä raskaudessa 6-12 viikkojen aikana parikin kertaa niin, että oli muutama päivä välissä, jolloin oli oikein hyvä olo, mutta sitten kamala kuvotus ja pahoinvointi taas iskivät. Olin kyllä paniikissa oireiden yhtäkkiseen loppumiseen, mutta eipä mitään ollut vialla. Sitten rv 13 pahoinvointi loppui onneksi kokonaan.

Yhteistyössä