oireita ennen synnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko teillä ollut minkälaisia oireita tai tuntemuksia ennen synnytystä joista olisi voinut päätellä että synnytys on lähellä? Onko ollut minkäänlaisia muutoksia
mielialassa ym? Itsellä laskettu-aika lähenee ja tuntuu että koko kroppa on kuin vuoristorata ja mielialat tosi ailahtelevat. Ei itsekkään pysy enää mukana missä millonkin mennään :laugh:

juups...aattelin vastailla,tosin ei ehkä toivotulla tavalla... :D
Mulla ei ollut minkäänlaisia oireita ennen synnytyksen alkua.Ei ees supistuksia.Heräsin vaan yöllä siihen et jotain lirahti housuihin,nousin ja lapsivedet valui pitkin reisiä.Pienoinen shokki!!eka ajatus oli et tuli pissat housuihin... :laugh: tuolloin rv 36+2.seuraavana yönä olikin sitte poistu maailmas.
Eli näinki voi käydä,ettei niitä oireita vaan tuu,supistuksetki alko mulla vasta 6 tuntia ennen synnytystä.

Hirmuiset läjät jaksuja teille masujenne kanssa!!!! :hug:

Muutama päivä ennen synnytystä alkoi tuntua selvempää painetta ja venytyksen tunnetta kohdunsuulla. Näitä tuntemuksia oli välillä muutaman tunnin ajan, ja sitten ei moneen tuntiin mitään.

1,5 vrk (!) ennen tytön syntymää aloin supistella lievästi kivuliaasti ja epäsäännöllisesti (n. 10-15 minuutin välein). Aloin myös vuotaa niukasti tummaa "suttaputtaa", mutta synnyttäjien vastaanotolta kerrottiin, että se kertoo vain kohdunkaulan avautumisesta. Sitä ennen lähti muistaakseni limatulppa.

Siitä ne supistukset sitten vaan säännöllistyivät ja napakoituivat, ja lopulta oli tyttö maailmassa, ja hyvä mieli jäi synnytyksestä.

Tsemppiä vaan loppusuoralaisille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 21:04 Nasuliini-84 kirjoitti:
juups...aattelin vastailla,tosin ei ehkä toivotulla tavalla... :D
Mulla ei ollut minkäänlaisia oireita ennen synnytyksen alkua.Ei ees supistuksia.Heräsin vaan yöllä siihen et jotain lirahti housuihin,nousin ja lapsivedet valui pitkin reisiä.Pienoinen shokki!!eka ajatus oli et tuli pissat housuihin... :laugh: tuolloin rv 36+2.seuraavana yönä olikin sitte poistu maailmas.
Eli näinki voi käydä,ettei niitä oireita vaan tuu,supistuksetki alko mulla vasta 6 tuntia ennen synnytystä.

Hirmuiset läjät jaksuja teille masujenne kanssa!!!! :hug:

nii sitä aina ajatukset pyörii vaa tulevassa synnytyksessä ja haluais että kaikki tuntemukset viittais siihen h-hetkeen :whistle: ..
sitä on niin malttamaton aina!!
kyllä jokainen lapsi tulee SYNTYMÄPÄIVÄNÄÄN...
synty se sitte ennen tai jälkeen lasketun ajan!! =)

Yhteistyössä