OIREITA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireilija

Vieras
Mikähän mua vaivaa; huipannu muutaman päivän ajoittain, pissattaa tosi usein, vähän heikohko olo yleisesti, päätä särkenyt myös ajoittain muutaman päivän aikana, palelee koko ajan, kuumetta ei ole.
Mikä vikana?

Ei mulla kyl koskaan oo ollu sokerit koholla, ei edes raskausaikanakaan... Mut voishan se olla... Täytyy käydä tarkastuttamassa.
Menkat kyllä tuli vasta viikko sitte, että en tiedä siitä raskaudesta... Jos ei menkkoja olis tullu, niin olisin kyllä melko varma siitä että raskaana olen...
Onko kellään tullu menkat toisen raskauden aikana, vaikka ensimmäisen aikana ei tullu???
KYllä tää on monimutkasta tää naisen elämä... ;)

mulla vähän samoja.. ilman päänsärkyä..
tein testin x 2 ja labrantesti myös ainakaan niitten mukaan en ole raskaana.. testeistä aikaa viikko.. huomen ajattelin tehä uuden.. kun on alkanut nippailee mahasta.. en tiä mikä on... lämmöt mulla vähän koholla 0,5 astetta normaalia korkeempi.. eli nyt ollu jo viikon kaks 37,3.
Saas nähä mitä testi sanoo..
ei oo menkkoja tullu nyt 1,5kk mut lopetin pillerit ja sit tuli yhet menkat.. ehkä johtuu niistä mulla sitten.. (ehkäsy käytössä )

Oon kyllä keventäny ruokavaliota, mut alotin jo vuoden alusta. Kaloreita päivässä n.1200 että pitäis olla ihan riitävä. Tuskin siitä johtuu.
CrystalBlue; Mä en oo tehny testiä, kun ne menkatki oli niin en jaksa uskoa että raskaana oisin. Yritys on kyllä käynnissä, joten ihanaa olis kyllä jos raskaana olisin. Yritystä takana jo 9kk...
Ja tosiaan hain tällä kysymyksellä niitä muita vaihtoehtoja, en raskautta! Sen kun saa selville testillä...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä