H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yu:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.
Hei tuli kotoista olo tätä kuunnellessa. Aivan kuin istuisi parturi-kampaamossa.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.
Kolahtiko![]()
Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!![]()
![]()
Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?
No tietenkin sen takia, että on luontainen huora.
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Kolahtiko![]()
Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!![]()
![]()
Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Kolahtiko![]()
![]()
Siksi se onkin niin suosittu ala naisten keskuudesta. Puolet naisista on kampaajia, ja loput puolet asiakkaita. Ja rahaa liikkuu, kun naiset värjäyttävät hiuksiaan punaisiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Melkonen bestis tämä ap:n mies, ei taitais olla kovin kauaa bestis jos tämän kampaajan mies kuulis millanen tyyppi tämä ap:n mies oikeen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Mun takia ei tarvia...ihmettelen vaan tuota asiatonta hyökkäystä parturi-kampaajia kohtaan....Täällä on vaan jotain joilla on outoja ja vääriä käsityksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja yu:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Hei tuli kotoista olo tätä kuunnellessa. Aivan kuin istuisi parturi-kampaamossa.
Kampaamossa mieli lepää, kun ei tarvitse koskaan jutella mistään kovin korkealentoisista aiheista.
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Mun takia ei tarvia...ihmettelen vaan tuota asiatonta hyökkäystä parturi-kampaajia kohtaan....Täällä on vaan jotain joilla on outoja ja vääriä käsityksiä![]()
Korjataan ne väärinymmärrykset muualla.
Ja ap, niskakarvat nousivat pystyyn kun kerroit, että tuo katala nainen onkin vapaalla jalalla. o__o
Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:ne ei ole enää puheväleissä... kuuli kun kerroin sille, koska sen muija ei ollut itse kertonut(nyt saa sanoa mua ilkeeks). Nyt nuo kaksi ovat eronneet... kohta varmasti mekin
Alkuperäinen kirjoittaja Heiheihei:Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:ne ei ole enää puheväleissä... kuuli kun kerroin sille, koska sen muija ei ollut itse kertonut(nyt saa sanoa mua ilkeeks). Nyt nuo kaksi ovat eronneet... kohta varmasti mekin
Siis hetkinen? Eikös se mennyt niin että miehes käy sillä kampaajalla siksi kun ois epäkohteliasta olla käyttämättä bestiksen kihlatun kampaamopalveluja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Kolahtiko![]()
![]()
niin no toisaalta aika moni kampaaja on pirun hyvännäkönen kuten minä itse..voipi olla syy kateuteen.Me osataan nimittäin pitää hyvää huolta kauneudestamme,moni kampaaja vielä kosmetologi kuten minä.Äippälomallakaan en näytä plösöltä,jolla on naama finneissä ja hiukset kulahtanu rasvasena...hmm semmosta
Olen kuullut sen pitävän paikkansa. Moneltakin taholta. Eräskin mies oli ollut risteilyllä, jossa oli porukka kampaajia. Suurin osa niistä oli varattuja naisia, mutta se ei menoa estänyt...