Oisko hieman yli-innokas mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noohh

Vieras
Ollaan tutustuttu ihan tässä kuukauden sisällä. Todella mukavalta ja kiltiltä mies vaikuttaa, eikä ulkonäössäkään ole vikaa ;)
vähän oon kuitenki pistäny viime viikkoina merkille että mies on todella yli-innokas.. esimerkkejä; laittaa monesti viestin tyyliin "ajoin talos ohi, eipä ollu valoja ikkunassa, et siis oo kotona :(" tai jättää autooni jotain viestejä, siis kirjekuoressa. Tai pari kertaa kun olen sanonut että palaan harrastuksesta suunnilleen siihen aikaan, on ollut muka juuri kävelemässä meidän talon ohi ja osunut kohdalleni. tässä vain pari esimerkkiä...
Mua inhottaa, koska mies vaikuttaa muuten kultaiselta, mutta hieman on alkanut ahdistamaan tämä tunkeilu.... vai kuvittelenko vain?
Enkö vaan tykkää miehestä sillätavalla jos tällanen ahistaa?
jos olisin todella ihastunut, olisinko vain onnellinen näistä?

Noh jos toisen vilpitön kiinnostus ja innostus sinua kohtaan on ahdistavaa, niin ehken sitten sun pitää perääntyä, sääli jos niin tunnet. Sairas kiinnostus kun on oikeasti ahdistavaa.

Yli-innokas tai todella rakastunut? Ainakin kiinnostuneempi kuin sinä. Ehkä olis keskustelun paikka suhteen etenemisestä? Kerro, että et ole innoissasi näistä yllätyskäynneistä.

Ja siis joka aamu, JOKA AAMU, heti 7-8 aikaan kun hän herää töihin tulee viestiä.

Tämähän on vaan mukavaa. Tietää, että ajattelee sinua heti herätessään :) Mun miesystäväkin teki tuota puolisen vuotta melkein joka päivä, nyt alkaa pikkusen rauhottua :D Mutta en kyllä itsekkään tykkäisi, jos olisi taloni nurkilla kyttäämässä... Eri asia jos asuisi naapurissa.

Mun vuosien takainen ex-poikaystävällä oli vähän samanlaisia piirteitä ja se ahdisti + pelottikin. Just oli tollaista outoa ilmestymistä kotikulmille. Ja kiipes se kerran kännissä mun parvekkeellekin keskellä yötä (3. kerrokseen!). Seuraavana aamuna ei pystytty tajuamaan, mistä se oli sinne päässyt. Sitten se kertoi, että sen ex-tyttöystävän isä oli kieltänyt sitä lähestymästä tyttöä ja mulla alkoi hälytyskellot soida. Oli siinä jätkässä muitakin outoja piirteitä ja lopetin sen seurustelun sit aika lyhyeen.

Hmm, pitää varmaan jutella miehen kanssa....
on varmasti kiinnostuneempi kuin minä. Mutta silti haluaisin tutustua mieheen rauhassa, koska pidän kyllä hänestä. Inhottavaa että mua on alkanut heti ahdistamaan. Huoh...

Noh oikeushan sinullakin on tuntea ahdistuneeksi olosi, jokaisella ne intimiteetin ja mukavuusalueiden rajat menee vähän eri kohdissa, suoraan sanoo jos ahdistaa, epäilen että homma kaatuu alkuunsa siihen sen jälkeen, kun tuollaisesta on pitänyt alkaa keskustelemaan. Mutta pitäähän sinun sanoa jos ahdistaa.

Harvassa on ne miehet jotka jaksaa ihan oikeasti "piirittää" naista josta tykkäävät, mutta kaitpa tämä media on nykypäivänä tehnyt sen että sellaisesta aatellaan eka jotain kauheaa, ennemmin kuin positiivistä.

Yksi tuttu kertoi tuossa yhden toisenlaisen tapauksen, eli yksi mies oli vuoden päivät "piirittänyt" naista joka kiinnosti, ja tämä nainen ei ollut edes aavistanut mitään koska mies oli niin herrasmiesmäinen.

Tosin mielenkiintoinen aihe niin kirjoitanpa vielä lisää :laugh:

Voihan se olla että miehellä ei ole ihan kunnollisia taitoja tuossa mielenkiinnon korrektisti osoittamisessa. Siis pelkästään siitäkin voi johtua tuo. Tosin voihan se olla perverssi omistuksenhaluinen stalkkerikin. :D että siitä valitsemaan.

Ollaan tutustuttu ihan tässä kuukauden sisällä. Todella mukavalta ja kiltiltä mies vaikuttaa, eikä ulkonäössäkään ole vikaa ;)
vähän oon kuitenki pistäny viime viikkoina merkille että mies on todella yli-innokas.. esimerkkejä; laittaa monesti viestin tyyliin "ajoin talos ohi, eipä ollu valoja ikkunassa, et siis oo kotona :(" tai jättää autooni jotain viestejä, siis kirjekuoressa. Tai pari kertaa kun olen sanonut että palaan harrastuksesta suunnilleen siihen aikaan, on ollut muka juuri kävelemässä meidän talon ohi ja osunut kohdalleni. tässä vain pari esimerkkiä...
Mua inhottaa, koska mies vaikuttaa muuten kultaiselta, mutta hieman on alkanut ahdistamaan tämä tunkeilu.... vai kuvittelenko vain?
Enkö vaan tykkää miehestä sillätavalla jos tällanen ahistaa?
jos olisin todella ihastunut, olisinko vain onnellinen näistä?

Mulla on ihan samanlainen kokemus. Tekstareita joka jumalan aamu heti herättyä, ja illalla, ja siinä välissä. Kun kävin jumpalla, "sattumalta" lenkkeili mun kuntosalin parkkipaikan ohi just kun mun jumppa päättyy. Kun sanoin edellisenä päivänä että seuraavana päivänä ei kerkiä nähä kun meen shoppaileen, niin "sattumalta" oli just kaupungilla asioilla ja kävelemässä mun kauppakadulle pysäköidyn auton ohi kun tulin shoppailukassien kanssa takasin (ihan jääpalikkana, oli varmaan joutunut "sattumalta" käveleen tunnin verran mun auton ohi kun olin pitkään). Muutenkin törmäsin koko ajan "sattumalta" mitä ihmeellisimmissä paikoissa, alkuun se oli lähinnä ärsyttävää ripustautumista, myöhemmin tajusin että se ihan tosissaan vahti että oonko siellä jumpalla missä sanoin olevani. Ja just samanlaisia viestejä sain kun ap, "ajoin teiän talon ohi eikä näkyny kullan autoa pihalla, olitkos kaupungilla?", tai "näin sun auton kirjaston edessä, mitäs kulta lainasi?".

Mun neuvoni: juokse kun vielä voit.

Noh oikeushan sinullakin on tuntea ahdistuneeksi olosi, jokaisella ne intimiteetin ja mukavuusalueiden rajat menee vähän eri kohdissa, suoraan sanoo jos ahdistaa, epäilen että homma kaatuu alkuunsa siihen sen jälkeen, kun tuollaisesta on pitänyt alkaa keskustelemaan. Mutta pitäähän sinun sanoa jos ahdistaa.

Harvassa on ne miehet jotka jaksaa ihan oikeasti "piirittää" naista josta tykkäävät, mutta kaitpa tämä media on nykypäivänä tehnyt sen että sellaisesta aatellaan eka jotain kauheaa, ennemmin kuin positiivistä.

Yksi tuttu kertoi tuossa yhden toisenlaisen tapauksen, eli yksi mies oli vuoden päivät "piirittänyt" naista joka kiinnosti, ja tämä nainen ei ollut edes aavistanut mitään koska mies oli niin herrasmiesmäinen.

Siis mä en todellakaan pelkää että mies olisi mikään hullu, tai tekisi mulle mitään, ei oo kyse mistään sellaisesta. Totta on että en oo ihan tällaiseen innostukseen tottunut, ja tuntuu että tulee vähän liikaa liian nopeaa... Ja en sitten tiedä, voisiko tässä olla mun puolelta jopa jotain sellaista, että ärsyttää että tiedän, että saisin tuon miehen heti jos vaan haluaisin? Sanoppa se. Naiset on vaikeita, minä ainakin =)

Siis mä en todellakaan pelkää että mies olisi mikään hullu, tai tekisi mulle mitään, ei oo kyse mistään sellaisesta. Totta on että en oo ihan tällaiseen innostukseen tottunut, ja tuntuu että tulee vähän liikaa liian nopeaa... Ja en sitten tiedä, voisiko tässä olla mun puolelta jopa jotain sellaista, että ärsyttää että tiedän, että saisin tuon miehen heti jos vaan haluaisin? Sanoppa se. Naiset on vaikeita, minä ainakin =)

:D juu , olettehan te joskus, jotkut aina, toiset vähän vähemmän :p nooh toivottavasti saat ensiksi mietittyä tän asian oman pään sisällä valmiiksi ja sitten vasta kohtaat tämän innokkaan mies kosijan :D

Ootko sanonu miehelle että sä haluat edetä rauhassa ja sua häiritsee päällekäyvä lähestyminen? Ottiko mies kuuleviin korviinsa?

Mun tapauksessa ei, totesi vaan että kun mää vaan oon tällanen, oon vaan niin hulluna suhun.

En yhtään ihmettele jos alkaa ahdistaa, eihän tollanen suoranainen kyttääminen ihan normaalia ole. Kuulostaa aika pelottavalle ja mies just sellaselle äärettömän mustasukkaselle, joka ei parisuhteessa päästäs sua sitten minnekkään. Mulla itselläni on pari juttua kaatunut puhtaasti siihen, että mies oli alussa liian yli-innokas. Eka tapaus varsinkin oli raivostuttuva, joka aamu ensimmäisenä ja illalla viimeisenä puhelin piippasi niitä helvetin viestejä, pahimmillaan saatto tulla 20 viestiä päivässä ja 10 soittoa, ilman mitään järkevää asiaa. Tällaista jatkui noin puolen vuoden ajan, vaikka olin sanonut jo aikoja sitten etten ole kiinnostunut ja löysin uuden miehenkin. Mulla vaan menee maku, jos toinen on liian innostunut alussa. Itse suosin myös hiukan rauhallisempaa tutustumista, enkä ihan voi ymmärtää mitään salamarakastumisia yms.

Ootko sanonu miehelle että sä haluat edetä rauhassa ja sua häiritsee päällekäyvä lähestyminen? Ottiko mies kuuleviin korviinsa?

Mun tapauksessa ei, totesi vaan että kun mää vaan oon tällanen, oon vaan niin hulluna suhun.

En oo päin naamaa sanonu vielä. Mutta "möksähdin" kyllä vähän, kun tuli jo toisen kerran muka vahingossa juuri siihen aikaan koti ovelleni kun olin sanonut tulevani kotiin niihin aikoihin. Ties kuinka kauan ollut ulkona odottamassa.. Ja kerran kun tulin kotiin, laittoi vain viestin että "Minäpäs näin sinut <3". Oli siis ollut jossain katsomassa, kun kävelin sisään? Mutta ei voinut esim. moikata?

En oo päin naamaa sanonu vielä. Mutta "möksähdin" kyllä vähän, kun tuli jo toisen kerran muka vahingossa juuri siihen aikaan koti ovelleni kun olin sanonut tulevani kotiin niihin aikoihin. Ties kuinka kauan ollut ulkona odottamassa.. Ja kerran kun tulin kotiin, laittoi vain viestin että "Minäpäs näin sinut <3". Oli siis ollut jossain katsomassa, kun kävelin sisään? Mutta ei voinut esim. moikata?

Kuulostaa juuri sellaiselta, joka suhteeseen päästyään alkaa rajoittaa toisen tekemisiä ja menoja. Varmaankin mustasukkainen, siis liiallisen. Tekee mieli kehoittaa sua lopettamaan homma alkuunsa, ei tuo nyt ihan terveeltäkään kuulosta.

nyt tuli läpi, että yhteydessä ei siis vikaa.
Sanomani on vaan, että kun ihmissuhteessa alkaa olla ahdistuksen tunteita toista osapuolta kohtaan, se ei indikoi hyvää.
Itse en meinaa kestää ahdistusta ollenkaan.

Kuulostaa sellaiselta mieheltä, että juoksisin ja kovaa!

Alkuun sairaalloinen kontrollointi, kyttääminen ja mustasukkaisuus verhoillaan "ihastuneisuuteen" "sattumanvaraisiin kohtaamisiin" ja muuhun sokerointiin - mutta taustalla on vain yksi asia. Mies vahtii missä olet, oletko siellä missä sanoitkin, mitä teet ja kenen kanssa - eikä hän kerro kaikista kyttäyskeikoistaan, sillä hän vahtii myös, kerrotko kaikesta mitä teet hänen poissaollessaan. Eli muistatko mainita sen, että naapurin vanhapoika-Pertti moikkasi parkkiksella - ai, et muistanutkaan, sinulla on siis suhde Pertin kanssa, koska salailet teidän kohtaamisianne jne.

Olet tuntenut ihmisen alle kuukauden. Mistä ihmeestä voit siis varmasti sanoa: "Siis mä en todellakaan pelkää että mies olisi mikään hullu, tai tekisi mulle mitään, ei oo kyse mistään sellaisesta." Kyllä tuo käytös minun mielestäni juuri nimenomaan kuulostaa siltä, että mies on hullu ja että myöhemmin ei olisi mikään ihme, vaikka tekisikin sinulle pahaa. Suurin osa naisenhakkaajista on vainoharhaisia, mustasukkaisia kontrollifriikkejä. Ei ole normaalia kytätä tuoretta tuttavuutta. Ihastumiseen ja rakastumiseen ei kuulu stalkkaus.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä