Oisko hyvä auto? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pistä pari tonnia lisää, niin mä myyn sulle 2004 Mondeon, jolla on ajettu puolet vähemmän :)

Täällä jo muutamat intoutui haukkumaan Fordia, niin voin sanoa, että meidän uudessa Passatissa on ollut enemmän vikoja, kuin yhdessäkään Fordissa, joita meillä on kans ollut... Ei nimi autoa pahenna

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku harmaana:
Pistä pari tonnia lisää, niin mä myyn sulle 2004 Mondeon, jolla on ajettu puolet vähemmän :)

Täällä jo muutamat intoutui haukkumaan Fordia, niin voin sanoa, että meidän uudessa Passatissa on ollut enemmän vikoja, kuin yhdessäkään Fordissa, joita meillä on kans ollut... Ei nimi autoa pahenna

Muuten kyllä, mut meillä on kymppitonni rajana autolle :)

Niinmutku mulla oli yksi ford. Toista ei tule! En tykännyt siitä yhtään, aina sai olla roplaamassa jotakin ja se oli pieni muovinen kolinakasa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muuten kyllä, mut meillä on kymppitonni rajana autolle :)

Noh, mä voin kyllä omasta puolestani kuitenkin suositella Fordia sulle, mulla on itelläkin taas uus Ford hankinassa ton mondeon tilalle :)

Porukoilla oli 2 tuon vuosmallin foordii, ja niissä ei olluku vikkoo vikkoo molemmissa. Kaikki tutut joilla on foordi valittaa kokoajan jostain viasta :D
Ostivat hondan, ei ollu 5vuoden aikana yhtään vikaa siinä autossa =)

En suosittele!

No, on ainakin tosi edullinen, mutta aika vanhakin jo. Mustasta väristä kyllä pidän, enempää en varusteluista lukenut. Ilmastointi varmaan on on vakiona, kun se nyt on ehdoton =)
Konekin on aika pieni, mutta tietty onhan se ympäristöystävällisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pieni kone ja paljon kilometrejä. Pienet sisätilat, esim. törkeän pienet takamatkustajien jalkatilat. Ja pisteenä iin päällä: se on ford. En ostaisi.

Täysi peesi tälle!!! :wave: ja lisäyksenä vielä että fordit on ainakin mun makuun ihan liian kovaäänisiä sisään päin! ne on tosi huonosti ääbieristetty, kuuluu siis rengasmelu ja moottori jyrrää kuin se olis sylissä :headwall:

itellä on focus ja ei oo ollu kahteen vuoteen mitää vikaa. ajettavuus on yks parhaimmista. kannattaa ostaa ja jakohihnan voi vaihtaa 150 tuhannessa. 98- 99 malleissa on ruostevika yleinen. koeajamassa se on käytävä kumminki.focukset on yleisesti keskivertoa vähävikaisempia muihin merkkeihin verrattuna.ei autoo löydy missä ei olis vikoja tai muita ongelmaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pieni kone ja paljon kilometrejä. Pienet sisätilat, esim. törkeän pienet takamatkustajien jalkatilat. Ja pisteenä iin päällä: se on ford. En ostaisi.

Täysi peesi tälle!!! :wave: ja lisäyksenä vielä että fordit on ainakin mun makuun ihan liian kovaäänisiä sisään päin! ne on tosi huonosti ääbieristetty, kuuluu siis rengasmelu ja moottori jyrrää kuin se olis sylissä :headwall:

Peesi!!!

Omakohtaista kokemusta: kammottavan pieni auto! Ja melu sisällä on aika kova, tosin renkaatkin näyttelee oman osansa.

Mutta muuten meillä ei oo ollu ainakaan mitään vikaa, hyvin toimii ja luottaa voi.
Mutta voi sitä ahtautta kun sinne työnnät pienimmän turvakaukalon+ korokeistuimen ja itsesi takapenkille. Saa olla pieni pylly emännällä että mahtuu, siksi piti laihikselle alkaa! :laugh:

Yhteistyössä