A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä alusta ja mukava ajaa, jos pitää fordeista. Itse vierastan fordin poljinasettelua.
Mikäs niissä?
Itekään en oo ikinä fordilla ajanu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvä alusta ja mukava ajaa, jos pitää fordeista. Itse vierastan fordin poljinasettelua.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku harmaana:Pistä pari tonnia lisää, niin mä myyn sulle 2004 Mondeon, jolla on ajettu puolet vähemmän![]()
Täällä jo muutamat intoutui haukkumaan Fordia, niin voin sanoa, että meidän uudessa Passatissa on ollut enemmän vikoja, kuin yhdessäkään Fordissa, joita meillä on kans ollut... Ei nimi autoa pahenna
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku harmaana:Pistä pari tonnia lisää, niin mä myyn sulle 2004 Mondeon, jolla on ajettu puolet vähemmän![]()
Täällä jo muutamat intoutui haukkumaan Fordia, niin voin sanoa, että meidän uudessa Passatissa on ollut enemmän vikoja, kuin yhdessäkään Fordissa, joita meillä on kans ollut... Ei nimi autoa pahenna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku harmaana:Pistä pari tonnia lisää, niin mä myyn sulle 2004 Mondeon, jolla on ajettu puolet vähemmän![]()
Muuten kyllä, mut meillä on kymppitonni rajana autolle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieni kone ja paljon kilometrejä. Pienet sisätilat, esim. törkeän pienet takamatkustajien jalkatilat. Ja pisteenä iin päällä: se on ford. En ostaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mehmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieni kone ja paljon kilometrejä. Pienet sisätilat, esim. törkeän pienet takamatkustajien jalkatilat. Ja pisteenä iin päällä: se on ford. En ostaisi.
Täysi peesi tälle!!! :wave: ja lisäyksenä vielä että fordit on ainakin mun makuun ihan liian kovaäänisiä sisään päin! ne on tosi huonosti ääbieristetty, kuuluu siis rengasmelu ja moottori jyrrää kuin se olis sylissä :headwall: