Oisko liian lapselliset topat 12 veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isompi tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isompi tyttö

Vieras
Perhe asuu pohjoisessa lapissa. Neidin äiti valitteli, että oli ostanut tyttärelleen Lassien puvun jostain, ja se on sitten tosi ohut, ja housut puhki. Robin Hoodin toppalakkikin kuulemma surkea.
Hän kertoi puhelimessa, että mitä te oikein siellä etelässä muksuillane pidätte näin kylminä talvina. Kerroin sitten, että Ticket on lämmin ja muhkea. Hän kertoi kuulleensa merkistä, naapurin muksulla oli sitä, ja netistä vaatteita seuraillut, mutta ovat kalliita, eikä niitä sieltä saa. Tyttö tarviis 140-152 senttisen. Ei niin väliä. Aattelin, että menen helmikuussa lappiin, niin voisin viedä tuliaiseksi tytölle nää. Ehtisvät kepoisesti, jos nyt naputtelisin. Mutta käyttääköhän ton ikäset Ticketiä, vai onks nää liian lapsellisia?
dddcb08dc4.png

28e35d0ca2.png

1a4455fcab.png

Hanskat olen ostanut, Reiman pinkit Kiddot on hyvät sinne pohjoisen pakkasille.
Ne annan ainakin.
Tosiaan, tyttö on kummityttöni ja tämä olisi yhdistetty synttäri- että joululahja viime vuodelta.
En viittis kysyä, niin olis täys yllätys sekä tytölle että äitille.
Mitä mieltä te olette?

Hei!
Työskentelen lastenvaateliikkeessä, jossa myydään paljon Ticketiä. Takin kuosi on nimeltään Armaranth print. Se on viime vuoden mallia. Ticketin omasta kaupasta löytyy, 140e hintaan.
Me otimme tätä ihanuustakkia, ja se meni kuin kuumille kiville! Minä ostin tytölle tämän haalarin, ja pojalle toisenvärisen. Todella kaunis kuosi kyseessä.
Housujen mallia ja nimeä en muistanut, kävin lunttaamassa:
Ne ovat Elfrina pantit. Niitä oli lollypopia ja turkish coffeeta ainakin. Nyt jälellä on enää syren-väriä.
Vetskariteippejensä värin ansiosta sopivat takkiin LOISTAVASTI!
Hattu on ihanan pehmeä ja lämmin Rumle hood. Se maksaa 40e.
Ja ticketit tosiaan sopivat myös koululaisille!
Hanskoiksi vaikka Kiddot, mutta Ticketilläkin on hyviä ja kivempia 35e hintaan. Ovat myös lämpimämpiä kuin reiman.

Ticketmyyjä, nuo ovat outletissa. Takki n. 50e, housut n. 40, ja lakki 13. Ticketin hanskat eivät ole minusta lämpimiä, ovat kalliita ja hyvälaatuisia, mutteivät lämpimiä. Siksi ei kiitos niitä.
Piru, kun outletissa ei oo muuta kuin vaaleanpunaista/pinkkiä/liilaa! Mustat toppahousut tekisivät asusta synkän.

Olen siis 12 vuotias tyttö, mutta itse en kyllä tuollaisia pukisi, kun alan jo esiteini olemaan:D Toppahousujakaan en käytä, mutta jos asuisin pohjoisessa, jossa on kovat pakkaset, niin käyttäisin ihan perusmustia pakosta. Tietysti riippuu siitä, millainen kummityttösi on. Alkaako olemaan jo neiti, vai leikkiikö vielä ulkona? Itse tykkään pitää jotain yksivärisiä takkeja, mutta ei minua pienet kuviot haittaa (: Ja karvahuppu on muuten kiva yksityiskohta;)

Toivottavasti nyt jotain apua oli:) Tietenkin päätös on sinun, mutta tässä oli oma mielipiteeni(:

mä ostaisin varmaan vähän neutraalimman värin, koska 12v ei välttämättä enää ole niin "lapsellinen" ja että kaiken pitää olla pinkkiä
Jep, jopa mun vastikään 8 v täyttänyt alkaa olla sitä mieltä että pinkki on pikkulapsille. Käyttää kyllä suosiolla urheilumallistosta hankittua pinkkiä takkia, mutta mustien tai harmaiden housujen kera.

Noita housuja mä näin yhden kaupan alerekissä, mut en kyllä halua sellasta kokohaalarin näköistä, jos molemmat samaa kuosia helposti vaikuttaa sellaiselta.
Musta jotenkin tuntuu, että hattu menis, ku hällä on ollu Robbarin toppalakki (?????)
Minusta tällänen karvahattu on just toppalakki. Mut tiiä sit. Ehkä hankin kivan, lämpöisen pipon toisaalta.

Sanoisin, että liian lapselliset vaatteet kyllä. Itselläni on 12 v. tyttö, ei olis suostunut tuommoisia pitämään. 7-vuotiala ehkä menisi...No, se varmaan riippuu lapsesta. Joka tapauksessa, pitäisikö sinun vähän kysäistä lapsen äidiltä kuitenkin, että mistä ja minkävärisistä vaatteista tyttö tykkää. Tämän ikäisiä tyttöjä on aika vaikeaa mielyttää.

Noo, miksei. Kyllä meillä puettais. Mut mun neidin 11v lempivaatteet on hempeät velourlegginsit ja ruskea tunika jossa vaaleanpunainen iso sydän, Meandilta.
Että me ollaan sit aika yhdestä ääripäästä. Toinen ääripää on sitten gootit.

Yhteistyössä