Oisko täällä urosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaunotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oih ,ensin nuolaisen ,sit imaisen ja jatkan kovaa nuolemista ,mutta ihanin hetki on kun pääsen asettamaan täyteen mittaansa paisuneen kullini märkien liukkaiden huulien väliin.By the way olen komea uimarikroppainen 30 v mies ja varattu.

Oih ,ensin nuolaisen ,sit imaisen ja jatkan kovaa nuolemista ,mutta ihanin hetki on kun pääsen asettamaan täyteen mittaansa paisuneen kullini märkien liukkaiden huulien väliin.By the way olen komea uimarikroppainen 30 v mies ja varattu.

Olen välittömästi valmis kanssasi yhtymään ja tekemään siitä vaikka tavan.Kullini sykki jo malttamattomana housuissa .Pitäis vissiin otta pois kun alkaa puristaa... Oletko kaukana 015 alueesta?

Kiimaa tuoksuvaa pimppiä haluavia uroksia löytyy maailmasta useampi miljardi. Samoin, maailmasta löytyy useampi miljardi kiimasta tuoksuva pimppi. Mikä tekee sinusta erikoisen, hallitsetko muuten rakastelemisen taidon ja tekniikan erityisen haluttavalla tavalla. Onnea sinulle, olet vilpittömän oloinen. Muuten tämä palsta on täynnä surkimuksia, jotka pitkillä tarinoillaan kuvittelevat olevansa eroottisia, mutta todellisuudessa ovat viimeisen päälle tylsimyksiä!