Oisko tällänen mekko ok 30v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://riemun.huuto.net/auctionimages/4/a4/2873b7d4cafbc015b40201b7d3b92-orig.jpg

Ja siis itse täytän 30v. Kotona juhlat ja tästä sitten baariin. Tohon alle varmaan täytyis laittaa joku toppi vai?

Mua vaivaa, kun mulla ei ole mitään takkia jota vois käyttää tuollaisen hameen kanssa. Siis villakangastakki on talvikäyttöön, mutta toukokuun lopussa juhlat eikä mitään takkia.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Semmoinen lyhyt, pitkähihainen bolerotakki tms. sopisi tuohon oikein hyvin! Varmaan löytyisi esim. Henkkamaukalta alle kolmenkympin...

No musta pitkähihainen neulebolero löytyy, mutta siinä on huppu... haittaako se?

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Joku tällanen värikäs mekko kun kerran synttärit on, ja ei liian juhlava muttei ihan casualkaan.
http://tinyurl.com/cwnncw

Mutta jos ei tunne kotoisaksi oloaan ihan näin 'pienessä' tantussa?

(mä laittaisin näistä vaihtoehdoista päälleni tuon mustan, tuo ei ole ollenkaan tyyliseni tuo pinkki, vaikka kaunis onkin! )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aika synkkä ja vähän turhan pitkä syntymäpäiville. Ja ei todellakaan mitään toppia alle.

Pitkä? Tuo on polvipituinen suunnilleen, just polven alle. Siis kuuluuko synttäreillä olla minihame?

Tosta kuvasta sai vaikutelman, että on pitkä mekko.
Mutta aikasta lailla saisit jotain kirkasta väriä lisätä.
Synttärijuhlat ja viel kevät, pirteempää!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Joku tällanen värikäs mekko kun kerran synttärit on, ja ei liian juhlava muttei ihan casualkaan.
http://tinyurl.com/cwnncw

(mä laittaisin näistä vaihtoehdoista päälleni tuon mustan, tuo ei ole ollenkaan tyyliseni tuo pinkki, vaikka kaunis onkin! )

No nyt tuo linkki akes oikein ja ei totta tosiaan ole mun näköinen vaate. :D

No sitä suuremmalla syyllä vähän vaihtelua. Mikä siinä on että pitää pukeutua aina siihen tuttuun ja turvalliseen kaapuun, josta ei näy vahingossakaan polvea? (En nyt sano että aloittajan mekko olisi mikään kaapu, mutta enemmänkin hautajaisiin varmaan ihan jees.)

No sitä suuremmalla syyllä vähän vaihtelua. Mikä siinä on että pitää pukeutua aina siihen tuttuun ja turvalliseen kaapuun, josta ei näy vahingossakaan polvea? (En nyt sano että aloittajan mekko olisi mikään kaapu, mutta enemmänkin hautajaisiin varmaan ihan jees.)

:laugh: No ehkä siksi että joku tuntee siinä tutussa ja turvallisessa itsensä kauniiksi? Ja tyylikkääksi? Itse en vetäisisi päälleni pinkkiä minimekkoa kuin naamiaisiin. Ja ihan on mies minua usein seksikkääksikin kehunut. Jokainen tyylillään, eikös? :)

En minä pukeudu aina mihinkään tuttuun ja turvalliseen kaapuun. Enkä noin avara-aukkoista polvipituista sanoisi kaavuksi. Ja tyylinsä tuntevan ei tarvitse enää etsiä itseään ja pukeutua ihmeellisiin minimekkoihin joissa ei tunne oloaan kotoisaksi ja jotkaei pue lainkaan.

Minä käytän kyllä lyhyitäkin hameita ja mekkoja ja on väriä ja vaikka mitä kaikkea, mutta ehdottamasi mekko ei ikinä näyttäisi hyvältä päälläni vain lähinnä huvittavalta vitsiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä käytän kyllä lyhyitäkin hameita ja mekkoja ja on väriä ja vaikka mitä kaikkea, mutta ehdottamasi mekko ei ikinä näyttäisi hyvältä päälläni vain lähinnä huvittavalta vitsiltä.

No minkä takia sä et sitten laittaisi jotain niistä sun värikkäistä ja lyhyistä mekoista päällesi synttäreinäsi?

Nimenomaan- kun tuntee tyylinsä.

On jotenkin alaston ja turvaton olo, vaivaantunut jos on liian erilainen vaate päällään. Eikä se ainakaan synttärisankarista hyvälle tunnu.

Pitkä ei sovi kaikille, eikä myöskään se lyhyt. Helman pituus riippuu kantajansa kintuista, myös hameen tai mekon muoto riippuu ihan vartalotyypistä.

Kumpikaan näistä vaihtoehdoista ei käy kaikille, vaikka kuinka kauniilta vaate näyttäsi kuvassa tai kaupan rekissä.

Kuvassa vähän synkän näköinen, mutta päällä saattaa olla tosi hyvä (en tiedä miltä näytät). Se pinkki mekko näytti halvalta ja huonolaatuiselta kuvassa, mun mielestä.