Oiskohan keskenmeno...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli kp 29 ja normaali kierto on 37. Vauva sais tulla jos ois tullakseen, joten ehkäsyä ei olla käytetty. Tänään alkoi menkkamainen verenvuoto ja mahakipu ja nyt mietin että onko kierto vain sekaisin vai voisko olla varhainen keskenmeno. Ja kun olen tällainen syitä etsivä ihminen niin mieleen tuli, että voisikohan viime lauantain baarittelu olla keskenmenon aiheuttaja, koska viinan vaikutusta sikiöön eri raskauden vaiheissahan ei ole saatu kunnolla tutkituksi. Kiva.

Kysymys asiaan liittyen kuuluu, että te joilla kokemusta varhaisesta keskenmenosta, onko kivut/vuoto ollut kuin menkkojen aikana?

Juu tiedän ettei voi oikein tietää, kunhan pohdiskelen. Ja kysymys oli lähinnä niille jotka on joskus plussannu ja saanu pian sen jälkeen keskenmenon, että onko eronnu menkoista kuinka.

Jos ois keskenmeno ja vaik olis varhaises vaihees niin et kyl siinä istuis.Siinä on kovat kivut ihan synnytykseen verrattavis.
Ja kun toivot rakautta niin siinä menöö hormoonit sekasin.Et ihan menkat voi olla jokka on vaan myöhäs.
Itte oon 2 keskenmenoa kokenu et tierän mistä puhun.

Vaikea sanoa onko km vai ei, mulla ei kokemusta. Mutta sen voi sanoa ettei baarittelu ainakaan pitäisi olla siihen (mahdolliseen km) syynä, sillä tuossa vaiheessa ei alkio ole vielä kunnolla edes kiinnittynyt kohtuun, joten ei saa mitään äidin verestä vaan on oman vararavintonsa armoilla...

Yhteistyössä