oiskohan mahdoton yhdistelmä,bb 24/7 kaapeliin ja puolivuotias vauva :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oon joka vuosi tilannu kaapeliin ton ja kanava ollu siinä aamusta asti päällä,taustalla suurimmaks osaks mutta nyt on vauva,mitenhän kävis,meniskö rahat hukkaan kun tuskin hirmusti kerkeis kattomaan :D ja joo tää on ihan turhis mutta kunhan pohdin.

Mulla on ollu neljänä viime vuonna bb 24/7, just sen takii kun en jaksa kattoo sitä illan lähetystä, niin telkka on sitten päivät auki kun touhuilin lasten kanssa, siinä sivussa on voinu sitten katsella touhuja.

Just hyvin sitä voi ½ vuotiaan kans katsellakin, mä ottaisin.

Nyt on lapset 5v, 8v ja 1ov niin en viitti, ne kyylää heti selän takana ;) katselen sit illalla koosteet

Mulla oli puolivuotias vauva kun BB 2008 tuli, ja joka kautta katsoneena voin sanoa että tuolloin mulla oli eniten aikaa sitä seurata :) Nyt kun tuo vilpertti on kaks vuotta vanhempi niin voi olla hyvä jos kerkiän vilkaista... Aion silti hankkia :D

Tää on ihan ot, mut miten joku jaksaa seurata bb:tä? Ihmisiä, jotka on lukittu taloon, johon eivät saa infoa ulkomaailmasta ollenkaan. Eikä niillä oo mitään tekemistä. Edes mistään ajankohtaisesta eivät voi keskustella kun eivät näe edes uutisia.

Hah! Mulle tulee täysin sama tilanne eteen :laugh: Eli aina ollut 24/7 ja nyt sitten on tämä puolivuotias =) Mutta ehdottomasti kyllä tilaan sen! Saa toimia taustahälynä ja kai sitä nyt kuitenkin enemmän ehtii vilkuilemaan kun ei ole töissä? Tai ainakin vähän kuuntelemaan jos ei muuta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Hah! Mulle tulee täysin sama tilanne eteen :laugh: Eli aina ollut 24/7 ja nyt sitten on tämä puolivuotias =) Mutta ehdottomasti kyllä tilaan sen! Saa toimia taustahälynä ja kai sitä nyt kuitenkin enemmän ehtii vilkuilemaan kun ei ole töissä? Tai ainakin vähän kuuntelemaan jos ei muuta :D

jes! :D kohtalotoveri ;) ei mutta ukkeli oli sitä mieltä että tänä vuonna sitä ei tilata koska on vauva ja en kuulemma kuitenkaan kerkeis sitä seurata,noh saimpas vahvistusta ajatukselleni ja aion tilata sen :D

OT tämäkin, mutta minua oikeasti ihmetyttää että miten viitsii maksaa tuon kattomisesta. Eikö oikeasti teillä pienten lasten äideillä ole muuta tekemistä???

Ja rahalle parempaa käyttöä (vaikka lapsen tilille jos ei muuta)...

Mä meinaan kanssa ottaa nettiin 24/7. 2 viimisintä vuotta ollut netissä (ei asuta enää kaapelialueella), sitä ennen vuosi kaapelissa.
Meillä syntyi vauva 23.8 viimevuonna, eli pari päivää ennen starttia, ja mulla oli sen takia sairaalassa mukana läppäri ja mokkula :laugh: Mutta hitto vie, siellä betonipunkkerissa ei toiminut mokkula juur mitään. Ja sairaalasta kun päästiin, jäi tosi vähälle kattomiselle muutenkin koko kausi, kunnen yhtään tykännyt niistä ihmisistä, enkä koko viimevuoden ideasta toteuttaa koko pjaska.
Mut nyt uusiks, kun tuo ipana on 1v, vauhtia riittää, mahtaako äiti saada lainkaan keskittyä :saint: :laugh:

Ja aamusta iltaan mullakin tuo aina pyörii taustalla, kattelen ja kuuntelen kun jaksan / ehdin.

Yhteistyössä