Oispa joulunakin tälläistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olispa tosiaan, ja pakkasta silleen, että sais pitkästä aikaa jouluksi jäälyhtyjä pihalle. Täällä länsirannikolla kun ei ole aikoihin ollut talvea jouluna.

Onhan tuo nätin näköistä, mutta mun puolesta sais koko talvi olla lumeton ja pakkaseton. INHOOOON talvea, siitä syystä olenkin suunnitellut ryhtyväni karhuksi ja käydä jo hyvissä ajoin talviunille ja heräillä sitten joskus toukokuulla =)

Helsingissä on joka joulu satanut sen verran lunta että voi sanoa että aattona on ollut valkoinen maa :saint:

Ja nyt on vähän valkoista maassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Onhan tuo nätin näköistä, mutta mun puolesta sais koko talvi olla lumeton ja pakkaseton. INHOOOON talvea, siitä syystä olenkin suunnitellut ryhtyväni karhuksi ja käydä jo hyvissä ajoin talviunille ja heräillä sitten joskus toukokuulla =)

Mä olen harkinnut samaa. Tai sitten pitää ostaa asunto etelästä tosin eläkepäiviin on vielä ainakin 35v. ja rahaakin pitäisi jotenkin saada.

:/

En minäkään ole talvi-ihmisiä.. siis jos joku innoissaan harrastaa jotain talviurheilua tai menee pihalle kun sataa lunta niin mä mieluummin poltan takassa tulta, kääriydyn vilttiin ja syön suklaata. Mut eikö toisaalta sitten ole omalla tavallaan talvi-ihminen viltissäänkin??

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

En minäkään ole talvi-ihmisiä.. siis jos joku innoissaan harrastaa jotain talviurheilua tai menee pihalle kun sataa lunta niin mä mieluummin poltan takassa tulta, kääriydyn vilttiin ja syön suklaata. Mut eikö toisaalta sitten ole omalla tavallaan talvi-ihminen viltissäänkin??

Tossa on kyllä perää, että toisaalta myös minä olen sittenkin talvi-ihmisiä :D

Yhteistyössä