Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Onhan tuo nätin näköistä, mutta mun puolesta sais koko talvi olla lumeton ja pakkaseton. INHOOOON talvea, siitä syystä olenkin suunnitellut ryhtyväni karhuksi ja käydä jo hyvissä ajoin talviunille ja heräillä sitten joskus toukokuulla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Onhan tuo nätin näköistä, mutta mun puolesta sais koko talvi olla lumeton ja pakkaseton. INHOOOON talvea, siitä syystä olenkin suunnitellut ryhtyväni karhuksi ja käydä jo hyvissä ajoin talviunille ja heräillä sitten joskus toukokuulla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Onhan tuo nätin näköistä, mutta mun puolesta sais koko talvi olla lumeton ja pakkaseton. INHOOOON talvea, siitä syystä olenkin suunnitellut ryhtyväni karhuksi ja käydä jo hyvissä ajoin talviunille ja heräillä sitten joskus toukokuulla =)
En minäkään ole talvi-ihmisiä.. siis jos joku innoissaan harrastaa jotain talviurheilua tai menee pihalle kun sataa lunta niin mä mieluummin poltan takassa tulta, kääriydyn vilttiin ja syön suklaata. Mut eikö toisaalta sitten ole omalla tavallaan talvi-ihminen viltissäänkin??