Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla savanna anniskelupassi? Eikö sinun työsi ala jo viikon päästä? Mitäs teidän täille kuuluu?
Melekin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla savanna anniskelupassi? Eikö sinun työsi ala jo viikon päästä? Mitäs teidän täille kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja tässä ohjeita::kävellessä vedät napaa selkää kohti, koko ajan. Muista hengittää samalla!
Jätä alkoholipitoiset juomat pois, sillä saat jo pari kiloa pois että helähtää!
Juo paljon vettä, nopeuttaa aineen vauhduntaa!
Seisoessa paikoillasi; muista ryhti ja vedä sitä napaa selkää kohti!
tee vastalihaliikkeitä iltaisin; jos et osaa, pyydä miestäsi näyttämään mallia!
mene kuntosalille, maksa hiukan lisää omasta ohjauksestasi, eli ne tekee sulle oman ohjelman ja opastaa käyttämään laitteita oikein!
*mene jumppaan, pump on oikein tehokas. kysy salilta mikä sulle paras jos olet aloittelija. googleta kuntosalit paikkakunnaltasi, lue heidän nettisivuilta mitä kaikkea valikoimissa on, mitä maksaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja jatkan vielä:sä olet kyllä liian hoikka; löysät lihakset saat kuntoon liikkumalla ja kuntoilemalla salilla. jätä ylimääräiset rasvat (leivonnaiset ja rasvainen kala/liha vähemmälle, ja alkoholi pois!
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Et oo tosissas???Älä nyt viitti!!!Sulla on pieni sievä massu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Jotkut mielialalääkkeet lihottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
Nättikö?Mies mua kutsu donniksi
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
Miten mä luin nopee että donitsiksi??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
en enää vasta jos joku sano jotain mun vatsasta miten pieni se on :kieh:
Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.
Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.
Eli täällä ei saa sanoa omaa mielipidettään joka ehkä nostaisi aloittajan mielialaa vaan on pakko puukottaa selkään ja tehdä se vielä niin että kuvittelee olevansa ystävällinen. Sen taidon sinä kyllä osaat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Täällä on vähintään 40% ihmisistä ylipainoisia, vaarallisen ylipainoisia 20%. Ne näkee sut hoikkana koska vertaavat itseensä. Itseensä ei saisi verrata. Saat täällä kiviä niskaan kysyessäsi moista. Jos kysyt kuntoilupalstalla terveenmallisilta ihmisiltä niin saat KUNNON vastauksia.
Mä näen että sun ongelma on lievä ylipaino ja mun mielestä paras lääke siihen on juoksulenkit. Dieettiä ei ees tarvitse.
Eli täällä ei saa sanoa omaa mielipidettään joka ehkä nostaisi aloittajan mielialaa vaan on pakko puukottaa selkään ja tehdä se vielä niin että kuvittelee olevansa ystävällinen. Sen taidon sinä kyllä osaat![]()
Ei ketään VOI loukata se jos kysyy ongelmia läskien pois lähtemiseen se että neuvoo lenkille. Mutta se loukkaa jos toisen ongelmaa väheksytään. *tietää faktana*
Ja tuossa masussa on läskiä. En ole sokea ja siihen piti antaa neuvoja. En usko Savanna loukkaantuu kun itse kysyi neuvoa läskin pois saamiseen.
En itsekään loukkaantuisi jos kysyisin![]()
TottakaiAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Ei ketään VOI loukata se jos kysyy ongelmia läskien pois lähtemiseen se että neuvoo lenkille. Mutta se loukkaa jos toisen ongelmaa väheksytään. *tietää faktana*
Ja tuossa masussa on läskiä. En ole sokea ja siihen piti antaa neuvoja. En usko Savanna loukkaantuu kun itse kysyi neuvoa läskin pois saamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
joo donnotsiski siis![]()
![]()
mä olen 170cm ja 59kg
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on donni?
anteeksi tarkoitin donitsi
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:voi että,kysyin vinkkeä |O
Sorry, mutta vertasitkohan sä savannaa itseesi?Musta vaan näytät aika luikulle tossa kissa kuvassa, ei pahalla.
Ja lievästi ylipainonen on musta väärä sana Savannan kohdalla. Ihmeellistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:En ois uskonu sanovani sulle näin kiltisti, mutta nyt se tulee: Sulla on oikeesti ihan nätti maha, ei läski, pikkuisen pehmee......![]()
Ottipa luonnonpäälle |O
Minkä kokoinen nyt olet?Mä näin joskus täällä sun kuvia ja olet laiha muistakseniAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Maksaisin maltaita jos mulla ois noin nätti vatsa! |O
joo donnotsiski siis![]()
![]()
mä olen 170cm ja 59kg
Miä olin ennen raskautta sen kokoinen :'(
Kannattaa tosiaan vaikka niitä vatsalihaksia tehä ja ulkoilla enemmän