okei, mulla on itsellänikin lapsia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
ja mun kaverit tietää et kauheen myöhään ei kannata soittaa, eikä 19 maissa kun on iltatoimet, mut toki vastaan jos soittavat ja jos vaan pystyn.

olen nyt kolmena päivänä koittanu tavottaa mun yhtä kaveria kun pitäis polttareita järjestää yhteiselle kaverille.
ke soitin klo16, eilen klo19 ja tänään klo21 ja nyt tuli viesti, et voisinko mä lakata soittelemasta just sillon kun hän nukuttaa lastaan??!! lapsi alle vuoden..
siis okei, ymmärrän et se todella ärsyttää jos on just saanu lapsen nukkuu ku puhelin herättää, mut voisko sit laittaa vaik piippaukselle? kun aina voi joku soittaa.. ja mistä minä voin tietää koska heillä nukutetaan lasta?!
laitoin sit viestin, et anteeks kauheesti ja et soittele ku on sopiva hetki....
jäi kyl vähän pjaskanmaku suuhun....

Aika ilkeästi sanottu kyllä.Mä laitan puhelimen äänettömälle jos en pysty vastaamaan vähään aikaan.Älä välitä,jos sillä on ollu muutenkin huono päivä??

No johan on. Niinpä, miksei se laita puhelinta äänettömälle, kun nukuttaa lastaan jos se kerran häiritsee? Ja lapsen nukutus on joka päivä eri aikaan...
Haiskahtaa kyllä vähän...

no ois varmaan ite voinu soittaa takaisin sitten kun saa lapsensa nukkumaan jo keskiviikkoisen puhelun jälkeen. Mun mielestä aika huonoa käytöstä. Ja tosiaan jos ite nukutan poikaa, ni puhelin on kyl äänettömällä. Ihan oma moka, jos lapsi herää sen soimiseen. Eihän sitä soittaja voi tietää. :o

Oonko mä jotenkin omituinen, mutta mun mielestä elämästä pitää tehdä jo äärettömän vaikeaa jos on tietyt kellon ajat jolloin ei voi soittaa??!?! :o :o

Tai sitten oot yksinhuoltja jolla 5 alle 3vuotiasta lasta?

:o Kyllä puhelimen omistaja on mun mielestä näin kännykkä aikaan vastuussa siitä, että hiljentää/ sammuttaa puhelimensa jos ei voi ottaa puheluita vastaan. Nykyään kun kännykkä seuraa omistajaansa lähes kaikkialle, on soittajan mahdoton arvailla missä ihminen jota yritetään tavoittaa on. ja onko hetki sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kuka on niin tyhmä et jättää puhelimen päälle kun koittaa nukuttaa lasta?

Eihän sitä aikaisemminkaan saanut äänettömälle, siis lankapuhelinaikaan... Eikä meillä ainakaan lapset ole niin herkkäunisia olleet, että olisivat johonkin puhelimen soittoon heränneet. Mites sitten ovikello? Tai muut elämisen äänet? Vai pitääkö kaikki hiljetä siksi aikaa, kun lapsi nukkuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä hel**:
Oonko mä jotenkin omituinen, mutta mun mielestä elämästä pitää tehdä jo äärettömän vaikeaa jos on tietyt kellon ajat jolloin ei voi soittaa??!?! :o :o

mulle ei saa soitaa klo 20 jälkeen. Minä itse alan iltahommiin ja menne nkkumaan aikaisin. Vain HÄTÄtapauksissa saa soittaa myös siihen aikaan, mutta se tarkoittaa esim sellaista että jollekki läheiselle o sttunut jotkain vakavaa

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:

mulle ei saa soitaa klo 20 jälkeen. Minä itse alan iltahommiin ja menne nkkumaan aikaisin. Vain HÄTÄtapauksissa saa soittaa myös siihen aikaan, mutta se tarkoittaa esim sellaista että jollekki läheiselle o sttunut jotkain vakavaa

VARMAANKIN SITEN PIDÄT ÄÄNETTÖMÄLLÄ, TAI KIINI MEILLE SAA SOITTAA AINA, KUN PUHELIN ON PÄLLÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kuka on niin tyhmä et jättää puhelimen päälle kun koittaa nukuttaa lasta?

Eihän sitä aikaisemminkaan saanut äänettömälle, siis lankapuhelinaikaan... Eikä meillä ainakaan lapset ole niin herkkäunisia olleet, että olisivat johonkin puhelimen soittoon heränneet. Mites sitten ovikello? Tai muut elämisen äänet? Vai pitääkö kaikki hiljetä siksi aikaa, kun lapsi nukkuu?

No, kun se nykyaikanen kännykkä on kerran mahdollista laittaa äänettömälle ja vaikka ihan poiskin päältä, niin jos ei sitä tajua tehdä niin miksi ihmeessä sitten valittaa, että älä soita just ku oon nukuttamassa lasta - mistäpä toiset voi tietää mihin aikaan missäkin lapsia nukutetaan.

Eli pointti se, että jos kerran häiriintyy puhelimensoitosta niin miksei sitten laita sitä pois päältä kun se kerran on mahdollista. Voihan ovikellonkin mykistää ja meillä ainakin muut on hiljaa sillä välin kun lapsia nukutetaan.

Jotenkin omituista, mut eipä oo asiani :)

Ja mistähän soittaja voi tämän tietää? Kyllä ennenkin johto otetiin seinästä, jos ehdottomasti ei haluttu kenenkään soittavan.

Alkuperäinen kirjoittaja sambo:
Eli pointti se, että jos kerran häiriintyy puhelimensoitosta niin miksei sitten laita sitä pois päältä kun se kerran on mahdollista. Voihan ovikellonkin mykistää ja meillä ainakin muut on hiljaa sillä välin kun lapsia nukutetaan.

No voi toki, samoin voi käydä sanomassa kerrostalossa naapureille, että olkaa hiljaa kun meidän lapset nukkuu.. :)

Mulla nimittäin yksi tämmöinen kaveri, jonka maailma kaatuu jos joku sattuu soittamaan puhelimella/ovikelloa kun heidän lapset nukkuu, ja on siis itse unohtanut laittaa äänettömälle/ottaa ovikellon pois päältä. Ja aina se on häiritsijän vika, ja aina on lasten rytmi sekaisin koska he ei osaa nukkua jos ei ole hiirenhiljaista.

Elämästä voi tehdä näinkin vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No voi toki, samoin voi käydä sanomassa kerrostalossa naapureille, että olkaa hiljaa kun meidän lapset nukkuu.. :)

Mulla nimittäin yksi tämmöinen kaveri, jonka maailma kaatuu jos joku sattuu soittamaan puhelimella/ovikelloa kun heidän lapset nukkuu, ja on siis itse unohtanut laittaa äänettömälle/ottaa ovikellon pois päältä. Ja aina se on häiritsijän vika, ja aina on lasten rytmi sekaisin koska he ei osaa nukkua jos ei ole hiirenhiljaista.

Elämästä voi tehdä näinkin vaikeaa.

No eihän se ole, mutta kerrankin otti päähän kyllä ankarasti kun nukutin esikoista päikyille ja oven taakse tuli pimputtelemaan joku hiivatin taulukauppias. Ja ne soittaa n. 60 kertaa minuutissa sitä kelloa, ihan kuin olisi joku hätä :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja prrr:

Ja mistähän soittaja voi tämän tietää? Kyllä ennenkin johto otetiin seinästä, jos ehdottomasti ei haluttu kenenkään soittavan.

mun tutut tietää että tämän asian.

No sulle ei taida kaverit pahemmin soitella kun olet noin rajoittunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ystävällinen:

No sulle ei taida kaverit pahemmin soitella kun olet noin rajoittunut.

soittaa ne, päivällä. Ei meillä ole ÖISIN tapana kyläillä tai juoruta puhelimessa

en myöskään itse soita 20 jälkeen lapsiperheisiin. Tekstarilla joskus tiedutelen voiko vielä soitella jne. Mulla kuitenkin känny auki myös öisin vanhan isoäitini ja vanhempieni takia. Mulle tulee joskus myös kännipuheluita yöllä mutta niille lyön luurin korvaan. Ei ap olisi voinut mistään tietää kaverin aikatauluja, ikävää syyllistämistä!

No aika ihmeellisen viestin pisti, pitääkö tuo nyt siun niskaan purkaa. Tokkopa nyt kuitenkaan mitään henkilökohtaista, mutta jos sen verran viitsi vaivaa nähdä että tuollaisen viestin laittaa, niin kumma ettei ole sitten viitsinyt aiemmin soittaa takaisin.

On itsellänikin joskus käynyt pääkallonkuvat silmissä kun puhelin tuppaa aina soimaan sillä epäsopivammalla hetkellä, lapsi parkuu naama ja vaatteet täynnä ruokaa, tissit vuotaa maitoa lattialle ja ukko kärttää että missä on mun teepaita. Kun tilanne on rauennut, ja saan vedettyä henkeä, otan koodia soittajaan ja pahoittelen etten päässyt vastaamaan.
Puhelinkäyttäytyminenkin on tietysti taitolaji sekin...

Uusimmat

Yhteistyössä