miesten ja naisten ero kun kyse on illanistujaisista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kaveri sit soitti äsken (ihan just :D) ja puhuttiin illasta. meil on tänään tyttöjen ilta ja sanoin kaverille et voin ilomielin tulla jo aiemmin auttaan valmisteluissa jne. kaveri alko nauraa et mä oon neljäs joka tarjoo apuaan,mut tervetuloa vaan ja alettii puhuu mikä ero on miehillä ja naisilla tässä asiassa (en yleistä,mut näin meilläpäin)

miehet: illanistujaiset (jos näin voi miesten tapauksessa sanoa) alkaa klo18. vieraat pamahtaa paikalle ehkä joskus klo19-20 kun on jo tissutellu aikansa,ajatuksena tulla valmiisiin bileisiin mis "alkukankeus" on jo juotu pois ja suoraan asiaan.

naiset: illanistujaiset alkaa klo18 ja koko porukka on paikalla jo klo16 laittamassa naposteltavia ja paikkoja kuntoon ja samalla tissuttelee viiniä tai mitä juokin :D

Mies aina valittaa saunaillan päätteeksi, et taas sai yksin saunan siivota ja usein tekee sapuskatkin koko porukalle. Vaikka varaavat saunan yhdessä, kaikki luottaa siihen, että mieheni hoitaa siivousurakan.

Jos mä varaan saunan, niin ihan varmasti mun kaverit jäävät mun kanssa sen siivoamaan, ihan luonnollisesti ja kysyvät mitä kaikkea tarjottavaa voivat tuoda ym.

Kuulostaa tutulta. Meillä toi on viel miehen harmiks menny niin et niil on ollu viimesen 10 vuoden ajan tarkotus järjestää saunailta vanhojen koulukaverien kesken ja ei oo viel kertaakaan onnistunu kun aina jollekin tulee joku este. Ja mikä ärsyttävintä, viimeks yks ilmotti 0,5h ennen tuloaan et myöhästyy vähän... myöhästy vähä reilummin kun ei oo tähän päivään mennessäkään ilmaantunu paikalle. Ei siin mitään jos ilmottas sit vaik suoraan et sori ei innosta tms mut ketuttaa miehen puolesta tommonen et toiset näkee kovan vaivan sovittaa aikataulut yhteen ja laittaa pöperöt ym niin sit yks tekee noin.
Ja toi on muuten jännä miten ainaki ite oon huomannu et rupeen jo tosi paljo etukäteen suunnittelee et mitähän suolasta tekis jne ja miehet tyytyy grillattavaan tai sit mies tekee pizzan etukäteen. Eli siis et naisille hyvä ruoka on iso osa sitä illanviettoa mut miehille riittää sauna, juomat ja "äijäjutut".

Yhteistyössä