okei, mun probleema tän uuden palstan kanssa on toi "viimeinen"-painike tossa kun plärää sivuja.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UGH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UGH

Vieras
Kun se on isoin ja hollilla ni aina kun haluan valita seuraavan ni menee automaattisesti jotenki tohon viimeiseen vahingossa ja sit ollaan vikalla sivulla. Miksei voi olla iso "seuraava"-painike mielummin? Se kun on vaan keskeltä bonggattava pieni nuoli.

Kuinka usein jengi haluaa vikalle sivulle? Versus seuraavalle sivulle? Seuraava-painike sais olla isoin. PISTE!

Okei, on mulla helppo elämä kun jaksan tällasesta valittaa. :laugh:
 
Mulla on ongelma se, kun toi lähettäjä on ennen otsikkoa... Sit mä aina kirjoitan mun nimimerkkini tohon otsikon tilalle ja sit se herjaa, että ei voi lähettää ilman nimimerkkiä.

Ja sit mä en tajua noita kirjekuoria, että millä perustein osa on sinisiä, osa punaisia.
 

Yhteistyössä