U
UGH
Vieras
Kun se on isoin ja hollilla ni aina kun haluan valita seuraavan ni menee automaattisesti jotenki tohon viimeiseen vahingossa ja sit ollaan vikalla sivulla. Miksei voi olla iso "seuraava"-painike mielummin? Se kun on vaan keskeltä bonggattava pieni nuoli.
Kuinka usein jengi haluaa vikalle sivulle? Versus seuraavalle sivulle? Seuraava-painike sais olla isoin. PISTE!
Okei, on mulla helppo elämä kun jaksan tällasesta valittaa.
Kuinka usein jengi haluaa vikalle sivulle? Versus seuraavalle sivulle? Seuraava-painike sais olla isoin. PISTE!
Okei, on mulla helppo elämä kun jaksan tällasesta valittaa.